iPhone 5s of Samsung Galaxy A5 (of Huawei P8)

Discussie in 'De lounge' gestart door Hestia12, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hestia12

Hestia12 Actief lid

14 jan 2014
    292
    49
    28
    NULL
    NULL
    Als je als belangrijke eisen aan een telefoon stelt dat hij betrouwbaar is, dat de accu lang mee gaat en de camera snel afdrukt, welk toestel denken jullie dan dat het beste is?

- Apple iPhone 5s
    - Samsung Galaxy A5
    - Huawei P8
    - Huawei P8 Lite

(Dit zijn de toestellen die Hollandse nieuwe op z'n site heeft staan, vandaar ;))

Ik vind veel over de S5 maar niet echt iets over de A5, zodat ik die niet goed kan vergelijken met de 5s... Iemand hier die deze toestellen kent & kan vergelijken?

2. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Je kan ze op gsmarena.com vergelijken, al die telefoons :)

Overigens zou ik dan eerder voor de S5 gaan. De A5 ziet er wel iets mooier uit vind ik, maar als je naar de specificaties gaat kijken :$ De A5 zit een langzamere processor in, en gewoon de gehele specificaties zijn minder dan de S5.

Overigens heb ik nu zelf de S5 sinds een paar maanden, en ik ben er super tevreden mee. Hij maakt ontzettend mooie foto's, de sluitertijd is gewoon heel snel waardoor je echt het moment waarvan je de foto wilt maken weet vast te leggen (een gekke bek ofzo :D). Enige nadeel, is dat er op een Samsung heel veel apps zitten van Samsung zelf, die je niet kan verwijderen. En dat neemt best wat ruimte in beslag. Verder vind ik de accuduur ook prima, hij gaat makkelijk een hele dag mee op een volle accu en ik laad hem om de dag op ongeveer (afhankelijk van hoeveel ik hem heb gebruikt).

Huawei hoor ik ook altijd veel goede verhalen over, maar zelf geen ervaring mee. Met de Iphone ook niet, maar ik vind de Iphone nogal overpriced voor de kwaliteit die je krijgt (het scherm van de Iphone is heel kwetsbaar). Maar dat is mijn mening natuurlijk ;)

3. Hestia12

Hestia12 Actief lid

14 jan 2014
    292
    49
    28
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie. Ik heb die vergelijkingssite bekeken, handig!

Alleen de snelheid van afdrukken met de camera kan ik er niet echt in terugvinden. Lees in andere topics ook dat het met de instellingen van je telefoon te maken kan hebben of je camera snel reageert of niet, dus misschien ligt dat niet (alleen) aan het toestel.

Is het scherm van de iPhone veel kwestbaarder dan dat van Samsung?

Deel Deze Pagina