vrouwen zien op tegen de zomer

Discussie in 'De lounge' gestart door luuus, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

De helft van de Nederlandse vrouwen verstopt liever haar blote benen, daarom ziet ze op tegen de zomer. Ruim 60 procent is nu al bezig met het ‘bikiniklaar’ maken van haar lichaam, want momenteel zijn de dames nog niet klaar om zich te vertonen in strandkledij.

77 procent van de vrouwen let daarom op wat ze eet, 70 procent eet gezonder, maar dieet niet. 7 procent zet zichzelf op een strikt crashdieet. De helft van hen gaat gewoon meer sporten. Dat blijkt uit een enquête van Styletoday.

Bruin kleurtje

Het gewicht is voor 35 procent van de vrouwen de grootste zorg wanneer de zomer in aantocht is. Verder zijn ze onzeker over hun witte teint, cellulitis en lichaamsbeharing. 76 procent besteedt tijdens de warmste seizoenen meer aandacht aan de verzorging van haar lichaam. Maar liefst 93 procent van de Nederlandse vrouwen is zelfzekerder wanneer ze een bruin kleurtje heeft. 15 gaat nu al met zelfbruiner aan de slag.

Bikini passen

Als strandoutfit blijft de bikini het populairst bij 82 procent van de vrouwen. De meeste vrouwen vinden het nu nog te vroeg om te gaan shoppen voor een bikini. Ook de aankoop van dit weinig verhullende stuk verloopt dit niet zonder problemen, 60 procent van de vrouwen vindt het vervelend om een bikini te passen in de winkel.

:) ik ben het hier aardig mee eens, merk aan mezelf nu het weer lekker weer word ik toch wel een paar kilotjes er af wil hebben haha.. denk dat dit iets vrouwen eigens is...

hoe denken jullie over dit stukje???

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben het er helemaal mee eens! Ik voel me ook zekerder als ik wat bruiner ben, paar kilo's minder weeg, onthaard ben en een bikini gewoon thuis voor de spiegel met zacht licht/daglicht kan passen. :)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.283
    6.808
    113
    Nee kan ik me niet in vinden.

Ik vind "blank" bruin helemaal niet zo mooi.

Onthaard ben ik altijd het hele jaar. En kilo's eraf vind ik ook het hele jaar belangrijk.

4. luuus

luuus Niet meer actief

haha het is ook niet zo dat ik er het hele jaar behaard bij loop hoor bossi33 ;)......

ik moest wel lachen om dit stukje omdat ik aan mezelf en mensen om me heen merk dat je hier wel meer aan denkt in de zomer.. in de hitte doe je geen lekkere iets te grote trui aan om ff je vetrolletjes te verbergen als je een baaldag heb toch.....:p

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.283
    6.808
    113
    :)

Nee dat snap ik.

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Normaal raak ik ook in de stress als ik er aan denk om in een bikini te moeten.
    Dit jaar niet! Ben nu eenmaal zwanger en dus niet op mijn slankst hahaha.
    En iedereen die ziet waarom;)

Maar tuurlijk zorg ik er wel voor dat t getrimt is overal

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben al 2 jaar hartstikke zwanger in de zomer dus dat is wat betreft de kilo's wel lekker. Normaal wilde ik wel graag in de lente er een paar kilo af, dan voel ik me toch net wat zekerder in bikini.

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Na de zwangerschap is er niet zo heel veel over gebleven van mijn "oude" lijf.
    Mijn buikje is nog niet helemaal weg, er moeten nog een paar kilo's af en ook zit ik hlemaal onder de striae. Mijn buik is net een tijgervelletje en ook op mijn dijbennen zitten strepen. Zelfs op de binnnenkant van mijn kniéën.
    Lang leve de bikini met zo'n topje eraan. Zo kan ik me nog enigszins vertonen. En anders kijken ze allemaal maar de andere kant op!

9. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik kan me er eigenlijk helemaal niet in vinden...

Kilotjes hoeven er niet af die mogen er juist eerder aan bij mij ;)

Wat betreft het behaard zijn daar let ik eigenlijk het hele jaar door wel op gewoon omdat ik het zelf niet fijn vind om met prik benen in bed te liggen ;)

En wat betreft het bruin zijn, ja dat vind ik persoonlijk wel leuk maar het is niet dat ik nu al met zelfbruiner of zonnebanken aan de slag ben gegaan na 2 dagen in de zon heb ik een lekker kleurtje dus daar maak ik me niet druk om.

Bikini's heb ik vorig jaar na de zomer in de uitverkoop al gekocht dus die liggen al klaar :D

Tjha ik heb er nu een paar strepen (haha best veel eigenlijk) bij met dank aan de zwangerschap maar goed dat hoort er nu eenmaal bij en ga ik me ook niet druk om maken.

Ik ben wie ik ben bevalt het je niet kijk je maar de andere kant op :p

10. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik ga gewoon niet in bikini, niets om me druk over te maken dus :D

11. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ja ik vind het bruine kleurtje wel belangrijk eerlijk gezegd.. :oops:.. vorig jaar dacht ik: ''ach joh let toch niemand op in spanje''..! nou de mensen schoten gewoon spontaan in de lach.. gaf nog net geen licht!!

en ja.. het ontharen vind ik zelf ook wel erg prettig.. maar dat vind ik het het hele jaar door! en de kilo's.. ja ben gewoon slank.. maak me er ook totaal niet druk om als er een keer een lovehandle te zien is :D als je je er maar comfortabel bij voelt!

Deel Deze Pagina