Wauw wat kan mijn week niet meer stuk zonnetje schijnt het is lekker warm en gisteren gehoord dat wij een nieuwe huisje hebbe♥ de 23e de sleutel ben zo blij eindelijk weg uit die flat met vreselijke buren die elkaar zo lopen te treiteren dat mensen voor elkaar gingen verhuizen dag vreselijke flat en hallo tuintje♥♥
Woehoe wat een heerlijk vooruitzicht! Succes met inpakken én verhuizen want dat zal ook (helaas) met dit lekkere weer moeten gebeuren
Hahaa jaa heb het er ook echt voor over ondanks de hitte golf die ze opgeven nog even hoef ik geen 4 hoog meer te klimmen haha
Ooh heerlijk zeg! En als het zulk prachtig weer blijft ( zelfs met 35 weken zwangerschap geniet ik van het mooie weer ) kan je lekker schilderen....met lekker bedoel ik dat de verf lekker snel droogt, je alles door kan luchten......veel beter dan dat dit in de herfst zou moeten gebeuren.
Ja precies eindelijk een huisje waar ik me prettig bij voel .. spannend hoor nog even heb je je kleintje al weer gaat snel he
Hahaa idd de laatste dag gaan we nog ff een feestje bouwe haha ff goed afsluite derna lekker van me tuintje genieten Hihi