Hoi, ik heb onlangs op de rommelmarkt voor 5 euro een paar leuke Casala stoelen gekocht. Ik ben helemaal gelukkig met het model, de kleur is helaas helemaal verschoten (oranje). Ik zou ze graag wit laten spuiten maar heb geen idee of dit er gemakkelijk weer afklapt. Heeft iemand hier ervaring mee en wat kost dat ongeveer, 4 stoelen spuiten? Ik doe er even een foto bij. Ik ben benieuwd! Oja, ik zou ze graag buiten willen gebruiken, dus moeten ze wel tegen een beetje regenwater kunnen. Bedankt!
Volgens mij moet dat wel kunnen maar word volgens mij een dure hobby weet niet wat de stoeltjes nieuw kosten ? groetjes kim
Moet wel kunnen want wij hadden een kunststof deur naar het dakterras en die was bordeaux-rood, jakkes! Nu is ie grijs.. Mijn vader heeft de deur eerst voorbehandeld met een soort primer en toen geverfd/gespoten.
Jawel lukt wel. Je kunt bij de action gewoon die bussen verf kopen. Dan grijs als primer en wit eroverheen. Eventueel nog een kleurloze eroverheen voor de zekerheid. Ik denk als je bij de action de spulletjes koop die je nodig hebt, je ongeveer tussen de 15-25euro klaar bent. Moet je het wel zelf doen, maar dat is echt niet moeilijk, zolang je de spuitbus maar ver genoeg van de stoelen afhoudt als je spuit, kan er bijna niks misgaan. (ohw, het moet wel windstil zijn, en je moet je vloer afdekken, want verf op de tegels gaat er heel moeilijk weer af (zie topic van iemand anders hier op het forum)
Thanx voor jullie reacties. Ik heb zelf wel ervaring met de spuitbussen van de Action maar wilde het graag bij een (auto-)spuiter laten doen. Nou ja, graag..afhankelijk van de prijs natuurlijk. Het mag best wat kosten want de stoelen waren nogal cheap zeg maar, maar het moet wel leuk blijven. iemand ervaring met een (keuken/meubel-)spuiter misschien?