Door slecht afgestelde schildkliermedicatie heb ik een aantal weken rondgelopen als een zombie, en mijn huishouden laten verslonzen. Een paar weken terug voelde ik me dan ook niet zo goed omdat mijn huis eerder een vuilnisbelt dan een huis leek, en ik dan ook nog eens geen beterschap zag. De voorbije weken heb ik systematisch geprobeerd wat langer op te blijven ook al was ik moe ("kookwekker tip"), en dit weekend heb ik er flink de schouders onder gezet en nu: _ is mijn was weer op een normaal peil (i.e. de mand is niet leeg maar van geen enkele kleur(encombi) een volledig vat) _ kan Overijverige Eef weer rondrijden om alvast het stof te zuigen terwijl wij weg zijn (voorheen te veel obstakels) _ is de vloer beneden gekuist incl. onder de kasten _ is de toilet ook grondig gepoetst i.p.v. snel over de bril en product in de pot Kortom, het is nog steeds niet piekfijn in orde, maar wel een huis waar je met een gerust hart familie/goede bekenden durft ontvangen. En ik ben zo gelukkig, wat een verschil! Helemaal zelf gedaan, zonder kuisvrouw o.d. *geeft zichzelf een schouderklopje* De komende weken zullen we nog een extra inspanning leveren zodat het tegen kerst helemaal op orde ligt (dan verwachten we bezoek), maar het resultaat "voor en na" is fantastisch, al zeg ik het zelf.
Goed bezig Silinde!! Ook van hier een schouderklopje voor jou! Is je medicatie nu weer op orde? (weet er alles van, heb zelf ook een te langzaam werkende schildklier en dat kan echt een drama zijn, terwijl je zelf wel van alles wilt doen maar het gewoon echt niet lukt)
Een paar weken geleden al hoor, daarom ook dat het me zo frustreerde dat ik geen beterschap zag (maar intussen dus wel).