Geven jullie elkaar iets met Valentijnsdag? Of kook je extra uitgebreid? Ik vind het altijd wel leuk maar wij zijn een week later (dit jaar, 17 jaar) altijd zoveel jaar samen. Dan vind ik het wel leuk om uit te pakken. Dit jaar krijgt hij een luchtje en een mooie nieuwe klok en ik heb een nieuwe geurbrander besteld. Eten willen we dit jaar bestellen bij een restaurant in de buurt denk ik.
Normaal gesproken niet. Maar gezien iets leuks doen buiten de deur met z'n tweetjes er al tijden niet in zit, had ik bedacht dat we dit jaar een valentijnsbox konden bestellen. Nu nog ff speuren welk restaurant dit in ons dorp afleverd voor een beetje een knappe prijs. En als dat niet lukt, dan maar ophalen. O, en dat de kids mee kunnen genieten is ook niet onbelangrijk Denk dat ik nog het beste voor een soort high tea pakket kan gaan ofzo... Al is het kostentechnisch gezien waarschijnlijk verstandiger om het een dag later te laten bezorgen, gezien ze rondom speciale dagen vaak de hoofdprijs vragen
Ik denk dat dat het uiteindelijk wordt ja. De prijzen die de restaurants hanteerden voor een avondmaaltijd voor 2 personen (kinderen nog niet eens meegerekend dus), die je dan vervolgens ook nog deels zelf op moet warmen in je eigen oven, spraken mij en m'n portemonnee nou niet bepaald aan namelijk High tea is overigens ook prima zelf te maken. Prijsbewuster en misschien nog wel leuker ook! Valentijn valt toch mooi in het weekend dus leuk om samen met de kindjes en elkaar klaar te maken Jup, ik ben eruit! PS: samen koken hebben we laatst nog gedaan, maar voor andere leden hier is dat misschien ook nog een leuke tip
Nee en hebben we eigenlijk nooit gedaan sinds we samen zijn. Hooguit iets bestellen om te eten maar dat doen we wel vaker dus dat telt niet echt mee.
Nee, wat al werd gezegd; commerciële onzin. Ik vind een spontaan gebaar, cadeau of etentje samen veel meer bijzonder en romantisch. Dat jij of je partner echt iets doen uit liefde en niet omdat er een dag voor bedacht is ( door Amerikanen...)
Mijn vriend is een paar dagen voor valentijnn jarig en we zijn beiden niet zo van de cadeaus voor elkaar. Dit jaar wel ivm de lockdown een high tea besteld bij restaurant hier in het dorp, gewoon voor de leuk met zn 4tjes..
Nee in principe nooit. Al heb ik nu wel een leuk lingerie setje gekocht wat ik met valentijn aan zal doen.
Jazeker, leuk! We zijn sowieso beide erg van elkaar spontaan verrassen met een cadeau(tje), lief berichtje, spontaan wat lekkers bestellen/uit eten gaan. Dat doen we dus ook met Valentijnsdag, vinden we beide leuk en voelt helemaal niet als verplichting of commerciele onzin oid. Gewoon een leuk extra momentje om stil te staan bij de liefde, zoals we zo vaak doen Ik laat dit jaar ook een groot Valentijns-themed snoeppakket naar mijn ouders. Dat doe ik normaal niet, maar ze hebben erg veel geholpen de laatste tijd, dus vond het een leuk moment voor het bedankje.
We geven vaak geen cadeautjes, maar doen vaak wel even een etentje bij een restaurant. Dit jaar gaat dat niet dus doen we er niks aan.
Nee. Valentijn is officieel bedoeld voor de geheime liefde. Zo geheim zijn wij niet hoor. Daarbij is het ons veel te commercieel nu.
Nee ik heb daar niks mee... Maar ik maak af en toe wel dankbaar gebruik van dat commerciële gedoe. De Valentijns chocolade van Tony's chocolonely is namelijk erg lekker. Maar die koop ik gewoon voor mezelf
Nee dat is meer voor geheime en beginnende liefde. Wij vieren onze trouwdag als de dag van onze liefde. Maar gezien de hoeveelheid aan keuze van chocola in de winkels vind ik het helemaal niet erg dat anderen het wel vieren