Vieren jullie Valentijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 8 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geven jullie elkaar iets met Valentijnsdag?
    Of kook je extra uitgebreid?

Ik vind het altijd wel leuk maar wij zijn een week later (dit jaar, 17 jaar) altijd zoveel jaar samen.

Dan vind ik het wel leuk om uit te pakken.
    Dit jaar krijgt hij een luchtje en een mooie nieuwe klok en ik heb een nieuwe geurbrander besteld.

Eten willen we dit jaar bestellen bij een restaurant in de buurt denk ik.

2. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Normaal gesproken niet.
    Maar gezien iets leuks doen buiten de deur met z'n tweetjes er al tijden niet in zit, had ik bedacht dat we dit jaar een valentijnsbox konden bestellen.
    Nu nog ff speuren welk restaurant dit in ons dorp afleverd voor een beetje een knappe prijs.
    En als dat niet lukt, dan maar ophalen.
    O, en dat de kids mee kunnen genieten is ook niet onbelangrijk ;)
    Denk dat ik nog het beste voor een soort high tea pakket kan gaan ofzo...

Al is het kostentechnisch gezien waarschijnlijk verstandiger om het een dag later te laten bezorgen, gezien ze rondom speciale dagen vaak de hoofdprijs vragen :|

Summerbelle, MinnieMouse94 en einad vinden dit leuk.

3. Dat klinkt ook super zeg!
    Een soort high tea :)

4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik denk dat dat het uiteindelijk wordt ja.
    De prijzen die de restaurants hanteerden voor een avondmaaltijd voor 2 personen (kinderen nog niet eens meegerekend dus), die je dan vervolgens ook nog deels zelf op moet warmen in je eigen oven, spraken mij en m'n portemonnee nou niet bepaald aan namelijk :|

High tea is overigens ook prima zelf te maken. Prijsbewuster en misschien nog wel leuker ook! Valentijn valt toch mooi in het weekend dus leuk om samen met de kindjes en elkaar klaar te maken :)

Jup, ik ben eruit! :D :thumup:

PS: samen koken hebben we laatst nog gedaan, maar voor andere leden hier is dat misschien ook nog een leuke tip :)

Syane en einad vinden dit leuk.
  5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nee hoor. Vind dat echt commerciële onzin eigenlijk!

lovemy2kids, 11131618, Eefje00 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Nee en hebben we eigenlijk nooit gedaan sinds we samen zijn. Hooguit iets bestellen om te eten maar dat doen we wel vaker dus dat telt niet echt mee.

7. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Nee, wat al werd gezegd; commerciële onzin.

Ik vind een spontaan gebaar, cadeau of etentje samen veel meer bijzonder en romantisch.
    Dat jij of je partner echt iets doen uit liefde en niet omdat er een dag voor bedacht is ( door Amerikanen...:rolleyes:)

8. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Mijn vriend is een paar dagen voor valentijnn jarig en we zijn beiden niet zo van de cadeaus voor elkaar.
    Dit jaar wel ivm de lockdown een high tea besteld bij restaurant hier in het dorp, gewoon voor de leuk met zn 4tjes..

hummeltje5 vindt dit leuk.
  9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Nope.
    Vind het een te commercieel "gezeik" :)

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nee want onze trouwdag is begin februari al!

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij gaan meestal uiteten, maar dat zit er nu niet in dus doen wij er niets aan.

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nee in principe nooit.

Al heb ik nu wel een leuk lingerie setje gekocht wat ik met valentijn aan zal doen. :)

Leesteken, Luchia en hummeltje5 vinden dit leuk.
  13. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Nee.
    Ik vind het veel leuker om elkaar spontaan wat te geven, dan verplicht op een bepaalde dag.

14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Jazeker, leuk!
    We zijn sowieso beide erg van elkaar spontaan verrassen met een cadeau(tje), lief berichtje, spontaan wat lekkers bestellen/uit eten gaan. Dat doen we dus ook met Valentijnsdag, vinden we beide leuk en voelt helemaal niet als verplichting of commerciele onzin oid. Gewoon een leuk extra momentje om stil te staan bij de liefde, zoals we zo vaak doen :)

Ik laat dit jaar ook een groot Valentijns-themed snoeppakket naar mijn ouders. Dat doe ik normaal niet, maar ze hebben erg veel geholpen de laatste tijd, dus vond het een leuk moment voor het bedankje.

Iertje81 en hummeltje5 vinden dit leuk.
  15. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

We geven vaak geen cadeautjes, maar doen vaak wel even een etentje bij een restaurant.
    Dit jaar gaat dat niet dus doen we er niks aan.

16. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Nee. Valentijn is officieel bedoeld voor de geheime liefde. Zo geheim zijn wij niet hoor. Daarbij is het ons veel te commercieel nu.

Zeebra vindt dit leuk.
  17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Nee staan er nooit bij stil.. 'oh het was gister 14 februari..' 'oh oké' :roflmao::roflmao:

18. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    Nee ik heb daar niks mee...
    Maar ik maak af en toe wel dankbaar gebruik van dat commerciële gedoe. De Valentijns chocolade van Tony's chocolonely is namelijk erg lekker. Maar die koop ik gewoon voor mezelf ;)

sneeuwklokje22 en Leolove vinden dit leuk.
  19. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Och nee zeg, heb er helemaal niks mee. Ben meer van het spontane dan op zo'n geplande dag.

FatihaSakura vindt dit leuk.
  20. Luna33

Luna33 Niet meer actief

Nee dat is meer voor geheime en beginnende liefde. Wij vieren onze trouwdag als de dag van onze liefde. Maar gezien de hoeveelheid aan keuze van chocola in de winkels vind ik het helemaal niet erg dat anderen het wel vieren :thumup:

Wizzy5 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina