- thuis; - 's avonds op de bank; - naar je werk; 's nachts in bed? Thuis draag ik het liefst een oversized trui óf soepel vallende blouse (zwart of met een print) op een (skinny) jeans. 's Avonds op de bank 100% een fijn huispak (velours of in de zomer satijn). Naar mijn werk ook een soepel vallende blouse op een pantalon of chino en in bed haat ik dus echt pyjamabroeken en/of sokken. Gewoon een big shirt, prima. Wat zijn jullie favo outfitjes?
Overdag een jeans, basic shirt en vest. 's nachts een pyjama. Als ik 's avonds in bad ben geweest lig ik daarna in pyjama op de bank anders gewoon in mijn kleren.
Overdag (thuis, werk, bank) mijn normale kleding: jurkjes/rokjes, zwarte panty erbij. Ik draag zelfs geen broeken. (en absoluut geen joggingpakken of relaxkleren) In bed: gewoon pyjama, wel met leuk printje van Asos.
Thuis het liefst een skinny jeans en een hippe trui. Of mijn Hilfiger hoodie, die zit zó lekker! ‘s Avonds gewoon mijn kleren die ik overdag aanhad. Tot ik ga douchen, daarna een joggingbroek, T-shirt en oversized sweater. ‘s nachts een T-shirt. Naar mijn werk altijd hip jurkje, soms een pantalon met blouse of blazer. Heel af en toe als we casual mogen (team uitjes, hoe lang geleden was dat!) een skinny jeans en blouse.
Thuis: zn "nette" joggingbroek van de only met een trui erop Savonds: zelfde of een huispak In bed: niks
Ik vind een (oversized) witte blouse altijd zó mooi met een skinny jeans en loafers of chelsea boots eronder alleen: die witte blouse is al niet meer wit vanaf het moment dat ik hem aantrek. Daarom kies ik vaak gelijk al voor een (felle) kleur of beige / zwart.
In bed niks, ondergoed of alleen ondergoed en topje. (ligt eraan hoe koud het is ) Overdag een zwarte legging met een jurkje of rokje met top en/of lang vest. 's Avonds als ik thuis kom een joggingsbroek met sweater en no bra uiteraard hahaha.
Ohhhh no bra idd. Als ik van kantoor thuis kom doe ik 2 dingen: werkkleding + bra uit en in de koelkast duiken
Ik ben van de categorie saaie muts. Thuis zsm die spijkerbroek uit en joggingbroek aan. Liefst met trui erboven. In bed lekker warm in Mn pyjama. Maar mn werk spijkerbroek en vest. Want ik moet toch omkleden in een wit pak. Sommige collega's doen dan nog hun best.. nou ik niet haha
Ik draag bij voorkeur een goede tregging overdag ( op mijn niet werkdagen), ik loop veel met de hond buiten en ben echt niks waard. Daarop gewoon een trui, shirt,vest. Naar mijn werk altijd iets van een jurkje met nu een dikke zwarte panty of een leuke jeans met een blouse. Als ik in de avond niet meer naar buiten hoef doe ik heel fout een ruime zwarte legging aan, zit zo lekker haha en knelt niet in mijn middel als ik lekker op de bank lig. Ik ben wel altijd in de make-up
Overdag thuis en naar werk altijd een jurk, liefst een cross dress van King Louie, heerlijke jurkjes. En dan een vestje erbij of een lang dik vest en een zwarte legging van 40 denier met laarsjes. Ik varieer weinig, want dit zit lekker en ik ben echt een miep qua kleding en hoe het zit. In bed een onderbroek en shirt.
Thuis: jeans met een sweater of hoodie Op de bank: meestal hetzelfde als hier boven, een enkele keer met een (nettere) joggingbroek Naar mijn werk: chino of pantalon met een shirtje/blouse en soms een vest In bed: onderbroek en pyjamashirt/‘nachthemd’
Momenteel wat zoekende wat te dragen. Nog wat kilo's over van zwangerschap en aan het afvallen. Iets wat nu fijn zit kan over 2 weken er niet meer uitzien en andersom Voor nu safe: Overdag jeans (meestal skinny) en oversized trui. Op het werk ook, alleen dan heb ik wat truien alleen voor daar (moet praktisch zijn en tegen stootje kunnen, zorg) In bed alleen ondergoed. Straks weer lekker naakt als ik geen bh meer aan hoef ivm borstvoeding
Dit is nu mijn favo outfit (dus dit draag ik het liefst..) Roze oversized crop trui + strakke zwarte pencil skirt eronder + zwarte maillot + zwarte Chelsea boots
Thuis: een spijkerbroek met sweater of shirtje in de zomer 's avonds: een joggingbroek met sweater of shirtje in de zomer werk: zwarte skinny met een blousje of een leuk jurkje met enkellaarsjes in bed: vrij weinig
Thuis; ligt er maar net aan waar ik zin in heb. Ik draag veel van 10 days. Ik heb nu een jeans en trui aan. Maar kan maar zo een rok en blouse zijn. Werk; idem dito, maar het moet wel praktisch zijn. Draag ook wel jurkjes ect naar werk maar moet wel fatsoenlijk kunnen bukken zonder dat er iets uitschiet of zichtbaar is ( werk op een kdv ) In bed: alleen een boxer.
Thuis: als ik de deur niet uit hoef, dan comfy kleding. Dit kan een jogging broek zijn, maar ook wel een nette los zittende broek. Op het werk: een jurk of jeans met leuke blouse In de avond: gewoon de kleren die ik overdag ook draag, alleen wel de knoop van mijn broek los In bed: meestal alleen een boxer of als het heel koud is een dunne badjas.
Ik ben zelfstandige en werk thuis, en ik kleed me 's avonds niet om. Dus thuis = werk = bank. Dan draag ik meestal een nette jogger van Shoeby of een jeans, met een leuk shirt en een warm vest, of een trui. In bed draag ik een warme pyjama met broek, in de winter een dikke flanellen. Zonder pyjamabroek kan ik absoluut niet slapen. En altijd sokken
Overdag/werk: Jeans met trui, blouse of vestje. Maar je kunt me momenteel heul veul tegenkomen in een zwarte flared broek. Beetje joggingstofje maar wel netjes. Avond: Voor het douchen in mn kleding van de dag. Na het douchen in pyama met heerlijk zachte badjas. Nacht: pyama broek, shirt en sokken. Lekker sexy! In de zomer meestal een hempje/shirtje en boxershort.