Ons kozijn voor is een jaar geleden vernieuwd en toenwas hout nog steeds goedkoper da kunstof. Aluminium schijnt ook goed te zijn maar nog duurder
Bij twijfel niet doen ! Ik twijfelde een aantal jaar geleden over een aanbetaling voor kozijnen, toch gedaan en conclusie: geen kozijen en geld kwijt. Opgelicht dus. (een aantal buren die meededen zijn ook hun geld kwijt, zo professioneel kwam hij over) Luister naar je gevoel. Leasen zou ik niet doen. Ik sluit me dan ook aan bij de rest: Spaar even door of probeer je hypotheek te verhogen en kijk inderdaad eens op de site van opgelicht en Radar. Succes met je beslissing.
Volgens mij kun je onder zo'n contract nog uit binnen 10 dagen, snel informeren als je er dus onderuit wilt
hoi hoi bedankt voor jullie reacties. we hebben gisteravond toch maar besloten om van de koop(lease)af te zien en hebben vandaag de aangetekende brieven de deur uit gedaan en gebeld met de firma dat we er vanaf zien. de reactie kunnen juliie natuurlijk wel raden , ze waren er niet blij mee en eerst wilde ze zakken met de prijs en toen we zeiden dat we ze eigenlijk helemaal niet wilde begonnen ze te zeuren over dat we dan annuleerings kosten moeten betalen. maar in het contract staat dat we binnen 8 dagen kunnen annuleren. evt kunnne we altijd nog de rechtsbijstand inschakelen als ze moeilijk gaan doen he!
hoi hoi bedankt voor jullie reacties. we hebben gisteravond toch maar besloten om van de koop(lease)af te zien en hebben vandaag de aangetekende brieven de deur uit gedaan en gebeld met de firma dat we er vanaf zien. de reactie kunnen juliie natuurlijk wel raden , ze waren er niet blij mee en eerst wilde ze zakken met de prijs en toen we zeiden dat we ze eigenlijk helemaal niet wilde begonnen ze te zeuren over dat we dan annuleerings kosten moeten betalen. maar in het contract staat dat we binnen 8 dagen kunnen annuleren. evt kunnne we altijd nog de rechtsbijstand inschakelen als ze moeilijk gaan doen he!
Raar zeg dat ze nu ook nog met annuleringskosten aan komen. Je heb er toch goed aan gedaan om te annuleren. Meestal werkt "dreigen" met de rechtsbijstandverzekering ook al. Succes ermee.