Wij/ik zit(ten) een beetje met een probleempje: morgen hebben we de 20 weken echo en we gaan waarschijnlijk ook zien of het een jongetje of een meisje wordt. Ik wil het graag voor onszelf houden maar ik weet bijna zeker dat mijn man het van de daken gaat schreeuwen. Hij ziet gewoon niet in waarom we zo geheimzinnig moeten zijn. Daar heeft hij opzich wel gelijk in, maar ik wil het gewoon graag stil houden. Het is onze zwangerschap en ik vind het gewoon geen fijn idee dat anderen zoiets al weten. Of stel ik me nou aan? Hoe krijg ik mijn noot zover dat ie het stilhoudt? Flientje
Wij hebben morgen ook de 20 weken echo en zitten ook met het dillema wel/niet willen weten en wel/niet vertellen..... Als je echt wilt dat hij het stilhoudt of niet verspreekt zou ik het niet willen weten.... zo kan niemand zich verspreken...
ik heb het ook stil willen houden. voor mijn man maakte het niet zoveel uit, maar hij heeft mijn wens wel gerespecteerd. ik zou er vandaag nog eens goed over gaan praten ik vind wel dat je er samen over eens moet zijn.
Wij hebben het met Ruben wel tegen familie en naaste vrienden gezegd..Bij de volgende zou ik het voor onszelf houden....
Ijk wilde het weten me partner niet en die zei ook als jij het weet verspreek je je dan kan je ook gelijk de naam wel zeggen dan weten ze alles... dus wij hebben op dat moment ff de andere kant opgekeken
bij de 1e wilden we het beiden niet weten, bij de 2e wel maar toen hebben we niets verteld.... nu bij deze 3e wilden we het eerst niet weten, toen wilde ik het eigenlijk wel weten, en hebben we ook besloten dat we het wel wilden vertellen zowieso voor de kids dat ze weten dat ze een zusje krijgen...
Bij de 1e wist ik het niet, bij de 2e wel, maar nix gezegd tegen anderen en bij de 3e wist iedereen dat we een zoon gingen krijgen
Me vriend wilde het heel raag weten en we hebben het alleen aan de opa's en oma's verteld. Bij de 2e wil ik het niet weten zo heb je toch nog een nieuwe spannende ervaring
Wij willen het niet weten, maar als wij het per ongeluk wel te zien krijgen met de pretecho oid gaan wij het zeker niet vertellen! Mijn moeder kan haar mond namelijk niet houden
Bij de 1e wilde ik het niet weten,althans ik wist het niet eens. 1 echo gehad alleen bij een week of 9,geen pretecho gedaan. Bij de 2e,3e en nu weten we het wel.
Mijn ouders en zijn ouders hebben we verteld wat het wordt, en onze broers en zussen. Voor de rest wist niemand het.
Je mag van een ander niet verwachten dat hij zijn mond houdt. het is onwijs moeilijkom je mond te houden dus ik vind het nogal wat. Ik had tegen mijn man gezegd dat ik best het geslacht wilde weten 9graag zelfs) maar dan wilde ik niet mijn mond te hoeven houden. Anders wist ik het liever niet, MEnsen gaan je zo onwijs uithoren, en wat dan, wat als je man zich toch verspreekt? of jijzelf isschien wel? Wij hebben het wel verteld dus aan mensen en ik vond dat zo onwijs leuk!
Wij hebben het iedere keer geheim willen houden, maar uiteindelijk wilden we het toch vertellen, als ik nu weer zwanger wordt, ben ik echt van plan het als verassing voor anderen te houden..
Wij wisten het niet en dat vond ik veel leuker. Maar het gaat erom dat jullie het samen eens zijn. Ik vind niet dat het dan per definitie zo is dat jij je zin moet krijgen. Jullie moeten er samen over praten en samen uit komen. Een compromis sluiten bijv dat je het alleen aan jullie ouders vertelt. Linda PS misschien kunnen ze het wel niet zien morgen...
Ik heb het toen ik zwanger was van mijn dochter en eerste het aan iedereen vertelt... Dat het een meisje werd en de naam... Geen geheim van gemaakt.. Gevolg was dat iedereen haar al kende voordat ze er was eigenlijk.... Kzou het bij een tweede weer precies hetzelfde doen... Het is mij goed bevallen...
Wij weten het sinds de 3d echo met 25w 3d, en zouden het tegen niemand zeggen... maar helaas heeft mn man zich versproken gisteren.. dus nu zijn er inmiddels 2 mensen die het weten... Het is opzich geen staatsgeheim wat het wordt, maar toch voel je je een beetje teleurgesteld als mensen het toch te weten komen.
Over een verspreking heb ik het niet, dat kan gebeuren en oké daar kan ik nog wel mee leven. Ik vind het alleen lastig om (mochten we het toch gaan vertellen) om een lijn te trekken, wie wel en wie niet? Alleen familie, ouders of goede vrienden? Tja, ik ben toch bang dat het het handigste is gewoon niks te zeggen. Dan hoef ik mij ook niet te verantwoorden waarom de één het wel weet en de ander niet... Maargoed, ik heb het er vanavond maar eens goed over met mijn noot, wie weet kunnen we een mooie middenweg vinden. We hadden afgesproken allebei er eens goed over na te denken vandaag, dus wie weet... Heel erg bedankt iig voor alle eerlijke reacties! Flientje
Wij vertellen het gewoon. Mijn ouders wisten het drie minuten nadat wij het wisten De naam mag iedereen van mij ook wel weten, maar van mijn vriend liever niet. En we zijn nog altijd met z'n twee, dus de naam blijft geheim (nou ja irl dan, niet op het forum haha).
Ik wilde het wel graag weten tijdens de zwangerschap maar mijn man niet dus hebben we het een verrassing gehouden, als er ooit nog een tweede komt wil ik het wel weten en dat heb ik ook gezegd tegen hem maar we houden het wel voor ons zelf dan