Vanaf de geboorte heeft mijn dochtertje al eigenaardigheden, waardoor er al DNA onderzoek is gedaan en nog wat andere onderzoeken waar niks uit is gekomen. Nu blijkt echter dat ze toch in haar bloed afwijkende waardes gevonden zijn, zoals bijvoorbeeld een verhoogde spierafbraak, waardoor we nu het traject van stofwisselingsonderzoeken ingaan. Vandaag is er bloed en urine afgenomen en nu moeten we weer 6 weken wachten op de uitslag. Ik weet dat ik het wachten op de uitslag van de DNA test killing vond en ik merk dat ik me aan het aanvragen ben hoe ik de komende 6 weken weer door ga komen. Daarnaast maak ik me ook gewoon hartstikke ongerust. Zo is er uit de bloedonderzoeken naar voren gekomen dat ze, naast wat andere afwijkingen, ontzettend veel bloedplaatjes in haar bloed heeft (tot 2x de maximale normaalwaarde) en ik weet inmiddels dat dat bijna nooit voorkomt. Ook dat vind ik gewoon griezelig. Krijgt ze geen rare stolsels? Of werkt haar beenmerg wel gewoon goed? Wie herkent zich in het wachten op dit stofwisselingsonderzoek? Hoe ben jij die onzekere tijd doorgekomen??? Ik hoor heel graag wat ervaringen........ Thnx!!!!!
Hier ook geen tips om deze onzekere tijd door te komen, we zitten er zelf ook midden in. Wij zijn ook al een aantal maanden bezig met onderzoeken, het bloed van onze zoon liet een verhoogd lactaat ook wel melkzuur zien. Bedoel jij dat ook met verhoogde spierafbraak? Ik wil je niet bang maken maar pin je niet vast op die 6 weken wachten, hier de eerste keer ook 6 weken en daarna doorgestuurd van de kinderarts naar een neuroloog die weer verder onderzoek gaat doen. Heel veel sterkte met wachten, het is slopend om niet te weten wat er met je kleintje aan de hand is.