Hi meiden, Wij hebben op zich een prima badkamer. Deze is geplaatst door de vorige bewoner. Het enige probleem is de kleur van de tegels op de muren (bordeaurood). Aangezien we dit jaar ons huis in de verkoop willen zetten, ben ik me aan het orienteren om de badkamer een andere look te geven. Dit mag natuurlijk niet de hoofdprijs kosten. Ik kwam in mijn zoektocht kunststof panelen tegen, geschikt voor gebruik in de badkamer. Met tegelmotief of effen. Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? Oogt dit mooi en wat zijn de voors en tegens? Groot voordeel is dat de panelen direct over de tegels geplaatst kunnen worden, dus hoeft er niet gesloopt te worden. Hoor graag jullie ervaringen!
Even geen foto, maar wij hebben van die panelen in de badkamer en ik vind het een ramp. Je ziet er echt alles op en schoonmaken is lastig, zeker als je het niet gelijk kunt doen. Veel strepen enz. Dus ik zou het niet aanraden.
Ik was laatst in een hotel waar ze de badkamer met van die panelen hadden gerenoveerd. Vond het er nogal 'cheap' uitzien.