Kunststof panelen in badkamer - ervaringen gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door debster2009, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Hi meiden,

Wij hebben op zich een prima badkamer. Deze is geplaatst door de vorige bewoner. Het enige probleem is de kleur van de tegels op de muren (bordeaurood).
    Aangezien we dit jaar ons huis in de verkoop willen zetten, ben ik me aan het orienteren om de badkamer een andere look te geven. Dit mag natuurlijk niet de hoofdprijs kosten.

Ik kwam in mijn zoektocht kunststof panelen tegen, geschikt voor gebruik in de badkamer. Met tegelmotief of effen.
    Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? Oogt dit mooi en wat zijn de voors en tegens?
    Groot voordeel is dat de panelen direct over de tegels geplaatst kunnen worden, dus hoeft er niet gesloopt te worden.
    Hoor graag jullie ervaringen!

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Je kan ook gewoon tegelverf kopen.Schilderen en klaar.

3. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    heb ik in de keuken al geprobeerd maar vind ik niet echt mooi :)

4. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    Even geen foto, maar wij hebben van die panelen in de badkamer en ik vind het een ramp. Je ziet er echt alles op en schoonmaken is lastig, zeker als je het niet gelijk kunt doen. Veel strepen enz. Dus ik zou het niet aanraden.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Ik was laatst in een hotel waar ze de badkamer met van die panelen hadden gerenoveerd. Vond het er nogal 'cheap' uitzien.

Deel Deze Pagina