Ik was vandaag bij het cb en daar heeft zoon zich kostelijk vermaakt met 1 speelgoedding. Het was plastic, een soort plankje met 4 knoppen er op, de ene moest je schakelen, de ander indrukken, eentje draaien en 1 was een soort sleutel om te raaien. Bovenop zat bij elke knop dan een klepje, en als je de knop goed gebruikte gaat het klepje open en zit er een diertje onder. Zoon vond het helemaal geweldig, is ook helemaal blij als hij het licht aan/uit mag doen of als hij aan de thermostaatknop mag draaien. En nu zoek ik dus zo'n speelgoed ding, maar hoe heet dit??
Ik weet welke je bedoelt maar hoe het heet... Al je googled op pop-up speelgoed, zie je dan bij de plaatjes er wat tussen zitten?
@Teddy26: dat is m niet, maar wel hetzelfde idee! Zelfde knoppen en kleppen zeg maar. Dit is een trein, wat daar was was echt een soort plankje ofzo, iets makkelijker lijkt me.
Geen idee hoe het heet, in de speelgoedwinkel hebben ze van allerlei verschillende: woezel en pip, teletubbies, dieren etc. Gewoon even daar kijken bij het peuterspeelgoed.
Zit maar 1 kleine speelgoedwinkel in de buurt, daar hadden ze het niet, dus dacht even kijken hoe het heet dan kan ik online gaan zoeken
Nou, als je zoon helemaal gek is dat dat specifieke ding, zou ik even bellen met het cb en vragen naar het merk. Wij testen speelgoed altijd uit in de winkel en waar hij het leukst mee speelt gaat mee, maar soms kom je ergens en dan spelen ze ineens zo leuk met iets. In de speelgoedwinkels hebben ze dat soort dingen volop van elk thema. Alleen hebben de meeste cb's geen speelgoed wat heel erg up-to-date is
Jaaa een pop-up! Heb het nu gevonden, bij ons zit een bartsmit maar die is echt klein. In de stad zitten meer grote speelgoedwinkels die m op de website wel hadden dus ga morgen even kijken. Bedankt iedereen!