Gekopieerd van Fok.nl Mijn reactie hierop: Wat is daar nou bijzonder aan? Het is alláng bekend dat moedermelk in het badje van je kind goed voor zijn huisje is... helpt waanzinnig goed tegen eczeem e.d. En 2 liter moedermelk per dag is ook niet veel... ik geef ook borstvoeding aan mijn zoon, zo'n 8-10 voedingen van +- 180-220 ml... Is dus ook 2 liter per dag! Krijg ik nu ook een nieuwsbericht Daarnaast 2 liter EXTRA hebben is een beetje overdreven, daar geloof ik zelf niks van Link:http://frontpage.fok.nl/nieuws/107597/1/100#5661865
Tja zolang zij het af blijft kolven, haar man, haar schoonna, zichzelf, het bad, etc blijft de productie hoog natuurlijk! Want hoe ik het lees is het zo dat haar kindje drinkt, maar er dan nog melk over is die ze voor andere doeleinden gebruikt. Dus van die 2 liter word eerst gesnoept door de kleine en dan de rest. In mijn glorie tijd (zoals Leander het lief noemt) kolfde ik met gemak in 3 keer kolven 1 liter bij elkaar. Maar ik kolfde dan alleen op het werk de uren buiten het werk voedde ik vaak al 2x voor ik aan het werk ging en meteen als ik klaar was, en dan hadden we nog een hele avond te gaan. Die 2 liter had ik ook makkelijk gehaald, maarja dat was niet extra! Haha! Al die cc'tjes waren hard nodig ! Overigens als ik zoveel zou hebben en het echt niet wat afgebouwd kreeg zou ik kijken of ik geen donormelk kan afgeven ofzo, maar zelf opdrinken etc zou ik niet doen :wink! Nouja, kortom, ik vind het echt weer een onzin bericht ! Niks bijzonders aan! Ik wed dat als je productie goed is en je extra gaat kolven enzo je wel een productie van 3 liter per dag kan krijgen !
Precies! Ik vind het echt megaonzinnig om dat in het nieuws te zetten! Haha! Maar oke, ze moeten wat te melden hebben he! Zie het als een hart van nederland, daar vind ik ook nogal vaak dat ze van die onnuttige items hebben ! Haha! Een schaap met 5 benen ofzo bijv, dan denk ik tja, fijn! Als er een kind met 3 benen geboren word komt het toch ook niet op het nieuws! En gelukkig maar ook daar niet van hoor! Maar waarom zo een schaap wel! Haha!
En als je erbij bedenkt dat de mevrouw alles uit 1 borst haalt op haar 16e? Oh nee, Kiki's fantasie op hol Bij zo'n bericht denk ik alleen: Gôh...
tja blijkbaar wel belangrijk genoeg om hier op het forum te zetten, haha. Snap ook niet echt wat hiervan nu "het"" nieuws is!
Ik kwam dit op fok.nl tegen en ik had zoeits van is dit nu nieuws? vandaar dat ik het postte... in ieder geval is iedereen hier niewuswaardig dan
Vind het eigenlijk ook niet echt bijzonder.... Maar als ik dan zo ga narekenen. 10 maanden borstvoeding * 30 dagen (laten we even van het gemiddelde uitgaan) dat is 300 dagen. Elke dag zeker een liter, in het begin meer, maar nu denk ik wel iets minder. Dan heb ik gewoon al gemiddeld 300 liter melk geproduceerd. Nou dat vind ik pas bijzonder. Ik bedoel niet dat ik bijzonderder (is dit nl?) ben dan de rest hierzo, maar ik vind het bijzonder...
Dat was ook mijn reactie idd bij het lezen van dat bericht. Mag ik alsjeblieft nu ook in de krant? Heb ook al 3 x meer als 2 liter per dag geproduceert. Soms kan je duidelijk aan de nieuwsposts lezen dat degene die het schreef totaal niet op de hoogte was van de normale gang van zaken. Anders was dit lang zon interesant weetje niet en stond het dus ook niet op FOK