Hoi allemaal, Onze dochter is bijna 10 weken en krijgt inmiddels nog 5 flessen van 150/5. Ze heeft er een tijdje over gedaan om over te gaan naar 5 flessen, omdat ze de 150cc niet op kreeg. Dit was met een maatje S speen van difrax. Ze viel halverwege in slaap en wilde neit meer verder drinken. Ik heb toen de M speen gekocht en dat ging als een speer! Fles schoon leeg, maar nog geen 10 minuten gedronken... Gevolg: niet genoeg gezogen, soms krampjes en weer wat meer spugen... Heeft iemand dé tip? Ik kom niet verder dan halverwege de spenen verwisselen...
Als het echt te lang duurt wissel ik wel van speen op het einde zeker de laatste fles van 22 uur kan soms lang duren. Tess doet nu ongeveer een kwartier over de fles met de S speen Mocht het te snel gaan gaat ze huilen na de fles en geef ik haar de speen waar ze dan als een gek op gaat zuigen.
Geweldig! Ze zit nu op iets meer dan 10 minuten. Nog snel, maar ze kan het zo prima aan! Bedankt voor de tip!
ik wilde inderdaad ook de tip bibi geven. Denise zat met hetzelfde probleem, en dat gaat nu prima. De bibi speen op de difraxfles.