hallo, een tijdje terug heb ik al eens een vraag gesteld ivm 4maand na de bevalling nog steeds productie, terwijl ik 2 dagen na de geboorte met flesvoeding ben begonnen. nu is mijn vraag; nu 6 maand na de bevalling komt er nog steeds melk uit mijn borsten. ik ben al voor borstfoto's geweest en ook voor een borst echo. hieruit bleek dat ik cystes had (deze voel ik ook goed zitten). ik probeer zo af en toe nog wel eens of ik nog steeds melk in mijn borst heb, en jawel hoor er zit nog steeds wat in. ik heb al vanalles geprobeert om het weg te krijgen (koudcompress, warmkompres, massage, kolven) maar niks helpt. heb jij misschien nog tips? groetjes
Hallo, Jeetje joh, wat een traject. Ik herinner me je berichtje nog. Wat goed dat je foto's en een echo hebt laten maken. Het enige wat je kan doen is niet meer proberen of er nog melk uitkomt. Klinkt raar maar door steeds te proberen houdt je een klein beetje vraag in stand. Normaal gesproken neemt je lichaam zelf alle melk die er nog is op in het lichaam. Andere tips kan ik je niet mee helpen Heel veel succes. Ilse