Beste verloskundige, Het begon maandag avond ( 6 DPO ) ik kreeg opeens ontzettend buikkramp, voelde mezelf helemaal bleek worden en na een kleine 3 minuutjes was het over. Gister ( 7 DPO ) heb ik de hele dag wat last gehad van lichte buikpijn maar gisteravond heb ik echt over de grond gekropen en gehuild van de buikpijn. Ik stond op het punt om naar het ziekenhuis te gaan. Na een half uur onder de warme douche te hebben gezeten ben ik in slaap gevallen en nu voel ik het nog maar heeeel lichtjes. Was gister even bang voor een buiterbaarmoederlijke zwangerschap, maar het gaat nu weer gelukkig. Dus dat zal wel niet... Vanmiddag heb ik onze gyn gebeld om te vragen wat de pijn kon zijn, ze had vakantie en de assistente had geen idee wat het was. Ik moest het wel in de gaten houden. Heb vandaag ( 8 DPO ) nog geen echte last gehad, alleen wat ongi krampjes. Maar wel al wat bruin gespot Ik durf niet op een zwangerschap te hopen omdat we helaas maar 2x voor mijn ei hebben kunnen "klussen" en bij de laatste samenlevingstest was geen enkele zaadcel gevonden. Ookal durf ik niet te hopen, ik zou het natuurlijk wel heeeeel graag willen Wat o wat kan dit geweest zijn?!?! Na die helse pijn van gister ben ik een beetje bang geworden... Alvast bedankt!
Hoi Nikske89, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bij deze termijn zal nog niet die pijn veroorzaken die jij hebt gehad. En meestal gaat die pijn dan ook niet over, maar wordt die erger. Dus voor nu zou ik proberen een bbz uit je hoofd te zetten. Het zou kunnen dat als je inderdaad zwanger bent, je even heftig hebt gereageerd op een innestelling (al zou ook dat wel vroeg zijn) Ik weet het eerlijk gezegd ook niet precies, met name omdat het ook weer vanzelf is weggeebt. Ik zou inderdaad toch nog even wachten op de test en doe maar even rustig aan de komende dagen. Mocht die pijn weer terug komen, zou ik wel even de HA of de HAP bellen voor de zekerheid. Het kan natuurlijk ook iets anders dan van je baarmoeder zijn geweest, bv een darmlis die even afgekneld heeft gezeten door bv voorbij komende ontlasting oid. Groetjes Brigitte