Geen eisprong? Nu al ongesteld???

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nijnonijntje, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hallo, Ik heb een beetje een raar verhaal, maar zal proberen het zo goed mogelijk uit te leggen.

Vorige maand zou ik mijn nod meoten hebben op 26 maart. Toen bleek ik zwanger te zijn. Helaas kreeg ik bij 6 weken een miskraam.
    Op 18 april heb ik volgens ovulatietesten mijn ei gehad. Had hele duidelijke positieve testen. Normaal gaat mijn ovulatie gepaard met erge steken in mijn borsten en opgezette borsten, zere tepels en dat soort dingen allemaal. Nu had ik dat niet. Ook geen ei pijn, wat ik normaal wel heb. Ja ik dacht iets heel lichtjes. Vervolgens weet ik dat er ongeveer 14 dagen zit tussen je ei en nod. Maar nu ben ik dit maandag 26 april al ongesteld geworden. Heel raar allemaal. Ook geen ongesteldheidpijn, wat ik normaal heel erg heb. En het bloed is ook raar. Helder rood, erg dun met een paar vlokken donker rood/paars. Ken ik ook niet. (bloed hoeveelheid neemt wel toe, maar blijft dun met vlokken) Het rare is:"ALS" ik 26 maart ongesteld was geworden, had ik ook nu ongeveer ongesteld moeten worden.
    Het lijkt wel of de ongesteldheid en de eisprong langs elkaar heengaan.
    Snappen jullie een beetje wat ik bedoel. Ik weet niet zo goed hoe dit komt en of dit normaal is. Lijkt mij niet toch? Zo kort na de eisprong al een ongesteldheid?
    O ja, ik hou ook mijn tempratuur bij, die is na de eisprong ook helemaal niet omhoog gegaan. Niet heel duidelijk in ieder geval. Het schommelt trouwens behoorlijk bij mij de afgelopen maand.
    Weten jullie wat er aan de hand is?
    Misschien maak ik me zorgen om niks hoor.
    Ben soms bang dat er weefsel achter is gebeleven ofzo, dat dit daardoor de boel verstoort?
    Daarnaast bij 6 weken zwangerschap zit er toch nog niet zoveel weefsel?
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Of moet ik een huisarts raadplegen?
    Alvast bedankt.

2. nijnonijntje

Nog een korte aanvulling.
    Het bloed ziet er most of the time uit als rozig met vlokken lichtpaarsig slijm en soms dus helder rood dun met donkere vlokken.

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Na een miskraam is je lichaam en je cyclus vaak even van slag. Hierdoor kan je tijdelijk een onregelmatige cyclus hebben. Dit is normaal en kan soms wel een half jaar duren voordat het zich weer hersteld. Dus geef je lichaam even de tijd om bij te komen van de miskraam!

Imke

4. nijnonijntje

#4 nijnonijntje, 30 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2010
    Dag Imke
    Bedankt voor je reactie.
    Ik weet inderdaad dat ik na een miskraam mijn lichaam de tijd wilde geven, maar maakte me toch hier om zorgen.
    Vond het raar dat ik sinds zondag t/m gisteren alleen rozig bloed had bij het afvegen.
    Sinds vandaag dus niet meer, maar wel een rare steekpijn in mijn buik een paar cm rechts onder mijn navel.
    Misschien is het inderdaad niks hoor en maak ik me zorgen om niks.
    Maar dan ben ik tenminste gerustgesteld.
    Ben soms bang dat er weefsel achter is gebleven ofzo.

Of zou het toch een eisprong zijn die ik nu net misgelopen ben?

Deel Deze Pagina