kramp en stelen in mijn buik help

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door visitor, 30 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi verloskundige,

Ik hoop dat je in een gezonde toestand verkeerd, ik heb een vraagje die me erg ongerust maakt.

Ik ben al ongeveer 10 dagen overtijd heb voor de rest geen zwangerschapsymptonen enkel dat ik bij het knutsen enorme pijn (soort kramp) kreeg in mijn buik. Na het knutselen was het meteen weg. Dit was iets van 2 dagen geleden

Nu heb ik er ook last van ik werd er mee wakker, ik heb het aan mijn rechter zij (bij mijn buik) het zijn soort steken.

Kan het zijn dat er iets niet goed is ? Ik heb nog geen test gedaan ik wacht tot dindsdag dan heb ik 14 dagen. Ik had al eerder getest maar had een negatieve uitslag. Ik heb maar 1 test over, vandaar dat ik wacht tot dinsdag.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Of de steken van een zwangerschap komen is even afwachten of je positief gaat testen. Bij een zwangerschap gaat je baarmoeder groeien en dat kan vooral na gemeenschap omdat je dan je baarmoederprkkelt pijn geven.Dit kan echter geen kwaad.
    Wanneer ben je gestopt met anticonceptie, hoe is je cycles?

Imke

3. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    bedankt voor je reactie, begon me al zorgen te maken. Ik ben zeker 5 a 6 maanden gestopt met de pil. Sinds die periode is mijn cycles iedere keer 38 dagen de laatste 2 maanden werden het 37 dagen...

Deel Deze Pagina