Vruchtwaterverlies?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door chanti1990, 27 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Hallo,

Ik wilde vanavond na het tanden poetsen mijn mond spoelen maar tijdens het bukken verloor ik zo ineens een scheutje vocht. Het voelde alsof ik ineens nodig moest plassen maar tijdens dit gevoel het ook meteen verloor. Kon het onmogelijk ophouden.

Nou schrok ik een beetje want ik weet niet of dit nou vruchtwater was of urine?! Normaal kan ik urine nog goed ophouden dus vond het wel vreemd. De kleur kon ik in de onderbroek niet goed zien en bij het ruiken rook ik geen urine lucht maar ook niet meteen een zoete lucht ofzo. (Maar er zat ook wat afscheiding bij wat van zichzelf natuurlijk ook al een luchtje heeft, sorry voor de vieze details!)

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik durf de verloskundige ook niet meer te bellen nu zo laat. Straks komt ze voor niks..

Is het gevaarlijk om er mee door te lopen als het wel vruchtwater was? Ik ben nu 33 weken zwanger en het kindje is een klein beetje ingedaald maar nog niet helemaal. Ik voel het kindje nu wel heel goed bewegen..

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en vertellen wat ik moet doen want ik weet het echt niet meer..

Groeten,

Chantal

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

het kan waterige afscheiding zijn maar ik kan ook niet uitsluiten dat het vruchtwater is dus als je het nog steeds hebt zou ik wel de verloskundige bellen.

Groet Evelien

Deel Deze Pagina