Wij kussen onze dochter wel op de mond, ook op haar voorhoofd , wangen of met stoeien in haar nek, dan gilt ze het uit van de pret. Ik kus de kinderen van mijn broer en zus ook op de mond, dit komt dan van hun uit. We hebben ook een hechte band. Mijn man kust de kinderen van mijn broer en zus niet op de mond, dit voelt niet oké voor hem. Knuffelen doet hij wel op hun initiatief. Ze zijn gek met hem dus knuffelen hem regelmatig. De neefjes van mijn man kus ik niet, de groten geven inmiddels drie kussen. Onze dochter is trouwens naar anderen helemaal niet kusserig en knuffelig.
No wayyyyyyy dat ik mijn familie op de mond kus! Brrrrrr moet er niet aan denken. Onze kids dus ook niet, gewoon op de wang!
Eens. Wij doen idd ook gewoon kusjes op de mond, zolang ze dat zelf willen. Opa's en oma's mogen dat ook, waarom niet? Er komt vanzelf een tijd dat ze geen kusjes meer willen, dus nu gewoon van die heerlijke natte, kleffe liefdevolle kusjes genieten.
Ja hoor waarom niet het is mijn eigen vlees en bloed!! Ik kreeg zelfs paar weken geleden een warm gevoel en tranen in mijn ogen van dat hij vanuit zichzelf een kus op onze mond gaf! dat is gewoon pure liefde met je Kind! Zijn Oma (mijn schoonmoeder) geeft hem ook af en toe een kusje op zijn mond moet kunnen!! De rest doet het gewoon op zijn wang of voorhoofd zelfs mijn moeder geeft hem op zijn Wang vind ik ook gewoon prima! Ik geef sommige vriendinnen van mijn ook gewoon een kus op de mond