Kus op de mond (familie)

Discussie in 'De lounge' gestart door NavyCrimson91, 26 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kus jij kinderen/familieleden op de mond?

1. Ja

84 stem(men)
    29,7%
  2. Nee

105 stem(men)
    37,1%
  3. Alleen als ze klein zijn

79 stem(men)
    27,9%
  4. Anders

15 stem(men)
    5,3%
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nee alleen mijn man en kids.

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mijn dochter bied de wang aan als ze niet wil. De 3 die wij geven is meestal met bedtijd zeg maar `ons` dingetje.

Mijn schoonvader doet niet aan kussen op de mond stopte er al vroeg mee bij mijn man ook, onze dochter weet dat en dringt dus zelf ook niet aan, mijn schoonmoeder vind het maar wat geweldig dat haar kleindochter het nog steeds wil.

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.375
    28.662
    113
    Nee, alleen mijn partner.

Manana vindt dit leuk.
  4. Oona

Oona Actief lid

2 jul 2018
    436
    518
    93
    Ik kus mijn kinderen soms op de mond en mn beste vriendin ook. Verder niemand naast mn man dan. Ik ben er niet mee opgevoed, maar ik was zo verliefd op mn baby's dat ik ze overal op hun gezichtjes kusjes wilde geven en nog steeds.

5. Posh

Posh Niet meer actief

Ik kus alleen mijn man en kinderen op de mond.

Mijn man kust zijn moeder en zussen ook op de mond.

6. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Jup! Kindjes kussen we beide op de mond, en op hun wang, buikje, teentjes :) Mijn ouders geef ik ook regelmatig een kus op de mond, mijn schoonouders altijd een dikke hug en kus op de wang. Denk dat wij het vaak “viezer” maken dan dat het daarwerkelijk is.

Marchella vindt dit leuk.
  7. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Alleen mijn kind en man.
    Soms mijn moeder. Maar liever niet.
    De rest vd familie niet en mijn schoonfamilie ook niet.

8. Rankingstar

20 aug 2018
    15
    57
    13
    Hier kus ik de kinderen op de mond. Ik ben benieuwd of dat ooit gaat stoppen; ik moet er niet aan denken dit nu bij mijn moeder te doen namelijk (ook nooit gedaan/geleerd toen ik klein was). Oudste dochter weet wel dat ze bij andere familieleden een kus op de wang kan geven en dat doet ze dan ook (die enkele keer dat ze een kus wil geven).

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.310
    23.458
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Alleen vriend en dochter kus ik op de mond. Dochter kust ons, oma, opa, tante en oom op mond. Komt vanuit haarzelf, als ze niet wil, ook goed. Gedag zeggen kan je ook zonder kus. Ik ben ook geen knuffelaar. Alleen mijn beste vriendin geef ik een knuffel bij begroeten, verder niemand.
    Andere kinderen kus ik ook nooit op de mond. Als ze mij een kus willen geven, draai ik mn wang naar ze toe.

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Eigenlijk nooit bij stil gestaan.
    Maar ja bij ons in de familie/gezin doet dat dus wel.
    Niet bij iedereen, maar de meesten (90%) wel.
    Jong en oud, ook knuffels ed.
    Wil iemand niet ook prima, maar het gaat automatisch bij onze familie.

Marchella en DastyQueen vinden dit leuk.
  11. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Mijn kind, vriend, moeder en beste vriendin van mijn moeder (soort tweede moeder van mij) kus ik op de mond.
    Mijn opa, oma, vrienden en vriendinnen op de wang en de rest krijgt een hand.

12. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.259
    3.906
    113
    Nee absoluut niet. Alleen mijn partner. Hoop ook van harte dat niemand mijn kind op de mond kust, vind het een smerig idee. Maar het is maar net wat je gewend bent natuurlijk, heb er verder geen moreel bezwaar tegen, iedereen mag het lekker zelf weten. Mijn ouders hebben me jarenlang op mijn haren gekust en nu hangt het een beetje van de situatie af. Mijn dochter geef ik meestal een knuffel als ik thuiskom, of anders een kus op haar haar (als ze geen knuffel wil).

Tegen mijn zusje zeg ik gewoon 'hoi' en dat bevalt me nog het beste:roflmao:

Manana en puzzelstukje vinden dit leuk.
  13. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn kinderen geef ik regelmatig kusjes op hun mond. En soms mijn moeder.

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Ik heb anders gestemd.

Mijn kind en man kus ik wel op de mond. Mijn moeder en zusje sporadisch, maar ik ben geen kusser!

Mijn man kust zijn ouders (op de wang) altijd welkom en gedag en zelf loop ik altijd zo snel mogelijk met een doei-tot-de-volgende-keer gezicht de deur uit.:D

15. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik was het van huis uit helemaal niet gewend maar mijn zoontje begon uit zichzelf met kusjes op de mond te geven voor hij naar bed gaat en dat vind ik lief en aandoenlijk dus dat ga ik zeker niet weigeren. Ik ga er vanuit dat hij er vanzelf wel een keer mee stopt als hij zich er te groot voor voelt.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik kus mijn man & dochter op de mond.
    Verder bij iedereen op de wang.

Al ben ik helemaal niet zo, van al dat kussen.

17. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja. Ook bij Mn moeder en zusje, alleen bij Mn vader niet, dat doe ik op zn wang. Schoonouders krijgen alleen een kus op de wang.

Onze kindjes komen vaak ook bij ons en geven ons spontaan een kus en daarna een dikke knuffel. Vindt het fijn.

18. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik kus mijn kinderen, man, zus, moeder en oma op de mond. Gewoon gewend en ik vind het prima. Mijn kinderen vinden het ook goed, en zolang ze t goed vinden doe ik t. Als ze niet willen ook prima.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Eh ja mijn ouders vaak wel, niet altijd denk ik. Ik weet het niet let er niet echt op.
    Mijn kinderen ook, maar mijn bijna puber vind een kus op zijn wang al vaak te veel :( zo jammer. Geniet er van dames zolang het nog kan.
    Mensen die er ook maar íets seksueels zien... eh tsjah koekoek :rolleyes:

Marchella vindt dit leuk.
  20. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Ja mijn eigen kinderen en vriendinnen en zus kus op de mond. En mijn vriend natuurlijk. Mijn moeder schuin half op de mond half wang, maar meestal even een knuffel. Mijn opa en oma een kus op hun wang, net als bij mijn broer.

Deel Deze Pagina