Kus op de mond (familie)

Discussie in 'De lounge' gestart door NavyCrimson91, 26 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kus jij kinderen/familieleden op de mond?

1. Ja

84 stem(men)
    29,7%
  2. Nee

105 stem(men)
    37,1%
  3. Alleen als ze klein zijn

79 stem(men)
    27,9%
  4. Anders

15 stem(men)
    5,3%
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Het is ook niet raar.
    Ik vind het gewoon niet leuk om te doen ( mijn man ook niet trouwens)

maar wat ik vind kan ook raar zijn... ha ha

2. fafa

fafa Niet meer actief

Onze bijna twee jarige vindt het op dit moment heeeeerlijk als ik op zn oorlelletjes sabbel. Keihard lachen en back for more.
    Dus waarom? Tsja, hij vindt het grappig en fijn, en leert hiermee zn eigen lijfje en gevoel kennen.
    Naar mijn idee zit er totaal niks seksueels aan.

Ysabella, DastyQueen en Marchella vinden dit leuk.
  3. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik zoen alleen mijn dochtertje en man op de mond. Dit zijn dan ook de mensen waar ik het meeste van hou. Toen ik vroeger klein was zoende ik ook mijn moeder op de mond maar ook tot bepaalde leeftijd daarna niet meer. Ik heb toen nooit met opa's of oma's op de mond gezoend.
    Verder wil ik ook niet dat iemand anders mijn dochter op de mond zoent en mijn schoonmoeder was zeer verontwaardigd/beledigd dat hiervan iets werd gezegd. Want die nam het er mooi van :mad:.Dat papa en mama een kus op dr mond geven is prima maar niet lopen lebberen met opa en oma's gatsie.. Mijn moeder heeft me dan ook geholpen dat ze al heel snel handkus leerde en daarna bij oma kus op de wang geven. Maar dat is ook alleen als ze dat wil.

Verder zoen in liever zo min mogelijk met andere, ook niet die 3 op de wang zoals het hoort. Meestal begroet ik met een knuffel. Als mensen dat raar vinden jammer dan.

4. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.049
    16.562
    113
    Ik geef mijn zoontje altijd allemaal kusjes in zijn nek, dan krijg hij toch een schaterlach! Super lief, inderdaad niks seksueels aan.

DastyQueen vindt dit leuk.
  5. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ja hoor. Ik kus mijn kinderen op de mond en mijn man ook. Ze geven elkaar ook kusjes op de mond.
    En opa en oma krijgen ook een kus. Maar dat bepalen ze helemaal zelf. De oudste geeft zn peetoom en tante ook meestal een kus op de mond als we weggaan.
    Ik kus mijn ouders of andere volwassenen niet op de mond (alleen mijn man :)

Deel Deze Pagina