Te ongerust?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babs1977, 13 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ons meisje is al 1,5 week ziek. Heel veel hoesten (echt veel en ze stikt er telkens bijna in). En je hoort haar helemaal piepen en roggelen en slecht ademhalen, verkouden, af en toe een beetje verhoging enz.
    Nu geef ik al een week iedere avond een paracatamolletje voor het slapen gaan maar das natuurlijk ook niet de bedoeling.
    Ben woensdag bij de HA geweest maar ze heeft me weer weggestuurd. Als het vrijdag nog zo was moest ik maar weer even bellen.
    Gisteravond geen paracetamol gegeven. Ze heeft even geslapen en uiteindelijk van 22.00-1.30 aan 1 stuk door lopen blaffen en hoesten. Ze kon niet in slaap komen. Af en toe een beetje zielig huilen. Heb haar toen om 1.30 toch maar weer paracetamol gegeven en toen heeft ze lekker geslapen tot 8.30 vanochtend.
    Heb vanochtend meteen weer de HA gebeld en mag vanmiddag langskomen.
    Maar aangezien ik woensdag weer naar huis was gestuurd voel ik me zo'n aansteller nu. Griepje heerst volgens mij nu ook wel wat. Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Gewoon aanzien of ook de HA bellen?

2. Mama van naomy

Mama van naomy Actief lid

24 mei 2008
    137
    0
    0
    ik zou ook de ha bellen lijkt met niet echt fijn dat hoesten en steeds een zetpil lijkt me ook niet goed veel beterschap groetjes carola

3. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ik zou ook gewoon de ha bellen hoor, beter een keer te veel dan te weinig.

4. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Je hebt groot gelijk dat je weer gebeld hebt! Ik heb ook wel een keer 3x in de week bij de HA gezeten, ik heb er maling aan wat ze van mij denken!

Veel succes vanmiddag bij de dokter, laat je weten hoe het was :(:

5. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Gewoon gaan hoor. Ik voel me ook altijd opgelaten als ik weer naar huis word gestuurd met de mededeling dat er niet zoveel aan de hand is. Maar, beter 10 keer teveel dan 1 keer te weinig.
    Zielig hé voor zo'n kleintje :(. Je zou het zo over willen nemen.

Sterkte met je meiske!

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    gewoon gaan. de gezondheid van je kindje is het belangrijkste. dan vinden ze je maar overbezorgt, lekker belangrijk.
    als alyssa zo zou hoesten en doen zou ik ook terug gaan naar de ha.

laat je ff weten hoe het afgelopen is?

liefs doris

7. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Gewoon gaan hoor! idd. een keer te veel dan te weinig. Bij mijn HA mag je ook altijd komen, ook al lijkt het niet zo nodig. Je bent dan zelf toch weer gerustgestelt.

8. Vanes

Vanes Actief lid

28 jul 2007
    182
    1
    0
    Als je weer wordt weg gestuurd en die kleine is 's nachts weer zo onrustig zou ik haar op pakken en naar het ziekenhuis rijden. Daar sturen ze je echt niet zo maar weg.
    Intuitie van de moeder blijft het best!

Beterschap!

9. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Nou meiden, ben net naar de HA geweest. Ze blijkt een infectie aan haar luchtwegen te hebben. Is allemaal vernauwd. Die man zei dat het daar binnen allemaal erg bromde en piepte. Die kleine schat. Ze heeft nu een mega apparaat gekregen waarmee ik haar 3-4 keer per dag pufjes moet geven.
    Intuitie van de mama klopt dus wel altijd ;) Blij dat ik gegaan ben.

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja sneu he zo'n apparaat.
    Wij hebben sinds een week ook de puffer, sjee het eerste wat ik dacht kan het nou niet wat kind vriendelijker.
    Maar goed als het maar helpt he.

Beterschap met je kleintje

11. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ik heb het een beetje als spelletje gebracht. Paps en ik stonden erin te toeteren en gekke geluidjes te maken. Toen vond mevrouw het wel heel interessant en nu doet ze het zelf ook ha ha.
    Ze gaat er gelukkig wel heel makkelijk mee om (tot nu toe, afkloppen!). Maar kan idd wel wat kindvriendelijker gemaakt worden. Jemig, wat een ding zeg.

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Lekker insmeren met luuf doet wonderen.
    En gewoon naar je Ha gaan hoor, maakt niks uit.
    Doe ik ook als ik ongerust ben!
    In de gaten houden dat ze goed blijft drinken!
    Beterschap.

Deel Deze Pagina