Schoenen/slofjes tip!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door christina, 13 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christina

christina Niet meer actief

Vandaag heb ik leren slofjes binnen gekregen die ik via internet heb besteld. Ik heb de roze en witte ballerina's besteld en ze zijn super. Niet duur en van heel goede kwaliteit. Natuurlijk zijn er vele andere slofjes!

kijk maar 'ns op de onderstaande link. Of anders via google aapie babyschoenen.

http://www.baby-schoenen.nl/winkel/babyslofjes.php

2. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Hee joh, zit je nou onze favoriete schoenen te adverteren? ;) Ze waren net uitverkocht en ik zie dat ze nu weer binnen zijn. We hebben al 2 paar versleten! leuk zijn ze he?

Veel plezier ermee,

M.

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Die met dat enkelbandje lijken inderdaad alsof ze goed blijven zitten, maar heb je ook ervaring met de gewone slofjes? De jongensvariant zeg maar? Dax draagt Zootjes en die blijven meestal wel zitten maar ik heb al vanalles gekocht wat meteen uitschopt of uitgewoeld wordt.

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik kreeg vandaag 2 paar binnen en had al 1 paar. Zijn super mooie en degelijke slofjes! De maten vind ik alleen een beetje onduidelijk... Ik had al s-jes, maar die zijn nog steeds aan de grote kant. Dus nu had ik een paar xs besteld en een paar ' sandaaltjes' in s en die zijn even groot. Maakt niet uit verder, over een maand of wat bestel ik gewoon nieuwe. Voor dat geld, moet dat kunnen toch?

Deel Deze Pagina