hoi hoi ik weet niet of je ondertussen als iets gevonden hebt . wij zijn ook al vele malen naar turkije geweest en oktober zou nog goed zijn als je de kanten van antalya , lara opzoekt. wij hebben deze zomer in lara gezeten en dat is echt een ideale bestemming in turkije , allemaal super goede hotels en winkeltjes in de buurt en het grootste voordeel : op maar 10 minuutjes rijden van de luchthaven (wat voor kindjes toch ook fijn is dat ze niet te lang in de bus moeten zitten ! ) ik heb er hier eentje opgezocht en misschien is het wel iets . Hotel Fame Residence Lara & Spa. Reserveer uw vakantie naar Fame Residence Lara & Spa... wel even luchthaven wijzigen van brussel naar amsterdam dat komt veel goedkoper uit hopelijk vind je snel nog een last minute reis veel succes !
Ziet er inderdaad goed uit, maar niet beschikbaar in de herfstvakantie. Intussen weer contact gehad met reisbureau, het gaat echt niet lukken om iets te vinden wat binnen mijn budget past en aan m'n wensen voldoet. Dus het gaat niet door. Ik ga nu op zoek naar een alternatief, gewoon een paar daagjes in de buurt weg.
o wat jammer meid , maar hopelijk kan je toch nog iets leuks vinden om je vakantie door te brengen ! succes en geniet ervan ! xxx