kusjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chilleke, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud78

Juud78 Actief lid

5 okt 2009
    385
    272
    63
    Noord-Holland
    Hier dezelfde lekker natte kusjes :)
    Alleen is mijn zoontje erg zuinig op zijn kusjes. Meestal als ik vraag 'krijgt mama een kus' draait hij zijn hoofdje weg en schudt nee haha

2. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Dus jullie laten jullie kindjes op de wang kussen?
    Wij gewoon op onze mond

Maar oma enz mag dat dan weer niet lekker alleen voor ons hihi 8)

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mijn dochter geeft al kusjes. Ze pakt dan mijn hoofd vast en trekt zichzelf er naartoe met open mond raakt ze dan mijn mond (of er omheen) aan. Zo schattig!!!

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Uhm... volgens mij begon het hier inderdaad zo rond 10, 11 maanden: mond wagenwijd open, tongetje er uit en dan was het maar net welk deel van het gezicht voor handen was... mond, wang, neus, etc. Nu doet ze het met de mond dicht, lipjes nog niet getuit jammer genoeg.

We vragen ook wel of ze Heit of Mem een tûtsje wil geven, hangt er van af hoe dr pet staat ;) soms wel soms niet.
    Mn zusje kreeg vorige week wel een dikke smakkerd, maar opa en oma dus weer niet.

Vanochtend was ze druk bezig een beer te knuffelen en die kreeg dus ook kusjes en toen ik vroeg of ze mama een kusje gaf, hield ze die beer met zn neus tegen mijn mond aan en aansluitend kreeg papa de beer tegen zn mond gedrukt. :D

Op de mond kussen: ja dat doen wij wel, maar ook veel op dr wangetjes of voorhoofd. Maar dat komt misschien ook wel vanuit mijn eigen opvoeding. Mijn ouders en ik zoenen elkaar van tijd tot tijd ook wel op de mond. Vaak is het wang, wang, lippen, wanneer we elkaar een poosje niet hebben gezien.

Edit: oh ja met twee handjes je hoofd vastpakken en dan een kus geven doet ze hier vooral wanneer je haar op de commode hebt ivm verschonen.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier kusjes sinds een paar weken (maand of 2) maar hij doet vaak heel overdreven, met zn mond helemaal open. ja dan moet ik gewoon hard lachen, en dan vind ie het alleen maar lolliger worden en doet zn tong dan ook nog eens naar buiten en probeerd dan een kus te geven. tja dan pis ik bijna in mn broek van het lachen en dan is hij ook niet meer te houden want dan blijft ie met zn tong kusjes geven hahaha

6. Onze kleine man geeft ook dikke kussen met open mond!! Inderdaad met beide handen je gezicht pakken en dan vol die kwijlmond erop! hahaha zo schattig. Dan smelt ik helemaal.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Met een maand of 8 geloof ik, maar dan van die natte zoenen. Sinds een week of 2 geeft hij echt goede kusjes, hij tuit zijn lippen en komt zo op je af gelopen, heel schattig.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Tot een paar weken geleden was een kusje van Kick dat HIJ ZIJN wang toestak :D. Nu geeft hij echt kusjes met tuitmondje en al.. te schattig en te lekker! :p (ruim 2 dus!)

9. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Hier begon ze met kusjes geven toen ze een maand of 10 was geloof ik. En dan wel aan de boekjes. Alle poesjes in een boekje krijgen een kusje. Nu kan ik haar ook vragen om een kusje en die krijg ik dan. De boekjes vallen toch het meest in de prijzen hoor. Elke bladzijde krijgt tegenwoordig een kus.

10. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hier ook zuinig maar echte kletsnatte lebbers,ha,ha!

Minder zuinig is naar haar zelf ,de spiegel heeft hele druipers van haar gelebber:D:D:D

Deel Deze Pagina