Hallo, Weet iemand het verschil tussen de maat 4 en 4+ ik dacht zelf dat het alleen het absorptievermogen was en niet groter ofzo. En dan gelijk de vraag waneer deden jullie je kindje een maat 4+ aan? Bart is nu 15 maanden en 's morgens is zijn luier vaak heeeeel zwaar en een maat 5 is volgens mij nog te groot. Hij was met 14 maanden 81cm en bijna 11,5 kilo dus niet zo een heel kleintje Dames alvast bedankt voor jullie input
Hoi, Mijn dochter draagt de maten 3,4 en 4+ van pampers, al naar gelang waar we zijn enzo (bij opa en oma ligt een andere maat dan thuis en in de luiertas zit dus nog maat 3). Volgens mij is maat 4+ net iets groter dan maat 4, maar het past allemaal wel. Je doet ze toch goed dicht en er gaat een romper over, dus dat is geen punt. Maargoed, als ik het zo lees zou jouw zoontje voor 's nachts best een luier maat 5 aan kunnen, of gewoon 4+. Ik weet alleen niet uit mijn hoofd bij welk gewicht maat 5 'begint', maar dat is toch een kwestie van proberen? Als het nu nog te groot is, bewaar je de luiers tot over een paar maanden
Mijn zoontje is bijna 11 maanden en draagt nu maat 4. Hij werd elke ochtend wakker met een natte luier maat 3.
Hier met 5 maanden al maat 5+ aan. Maar ja hij woog toen ook al dik 11 kilo. Was toen al 75 cm erbij,dus lang en dikkiedik hihi. Het is idd net de absorptie geloof ik. Maar de ene luier valt groter dan de andere,de c1000 luiers vallen ook veel groter.
Wij zijn een maand of 3 geleden (dus toen hij ong. 10 maanden was) overgestapt op 4+, omdat 4 gewoon net niet genoeg aan kon, zeker 's nachts, qua plas. Mijn zoontje weegt nu ruim 12 kilo en 4+ gaat nog steeds prima. Op het KDV krijgt hij vaak 5 aan en dat gaat ook heel goed, maar daar hebben ze alleen 4 en 5, geen 4+, dus dan is het logisch dat ze die kiezen
Mischa heeft sinds hij +/- 20 mnd is maat 5 en Levi heeft sinds hij 6 mnd is maat 4+! Dikke billen. Heb even gekeken, mt 4+ zitten er 33 in, maat 5 zitten 31 in. Wij hebben Active Fit.
Ik geloof dat in de pakken van ah 40 luiers zitten. verder ben ik het eens met Wendy. Quote: Wij zijn overgegaan van 4 naar 4+. Volgens mij is deze wat breder....
Tjeetje dat worden er dan wel al snel veel minder in een pak. Is het dan ook zo dat je steeds minder verschoond? Ik denk dat we dan voor de nacht over gaan stappen naar 4+ en overdag past 4 nog prima hij is nu 15 maanden dus dat moet nog wel even kunnen denk ik zo. Ik ben allleen nogal van het inslaan als ze in de aanbieding zijn. Ik moet dit dan maar in mn achterhoofd houden
Ja ik verschoon wel minder dan toen ze baby (kleiner) waren, maar ik denk niet dat pampers daar rekening mee houdt! Ik koop ook altijd aanbiedingen. En ik spaar babyzegels bij Etos, daarmee krijg je ook korting op pampers. Zo doende koop ik ze eigenlijk nooit voor de gewone prijs. Is zo duur! Maar wel zo veel fijner dan alle andere merken die ik geprobeerd heb...
4+ is iets groter dan de 4. Ons mannetje zit ook alweer een tijdje in 4+ en zo heel groot is ie niet (gemiddelde curve +1). Ik lees dat anderen hun kindje in 4+ zitten als ze al een jaar zijn geweest.