Elke keer weer. Wij zijn verhuisd en zijn nu weer bij ziggo en het gedonder begint weer. Vastlopen (3de keer nu in 4 dagen), sloom, problemen met netflix. Hiervoor 1 jaar bij telfort gezeten en nog nooit iets gehad. Daarvoor zaten wij ook bij ziggo want dat kon niet anders en was er ook steeds van alles. Meerdere nieuwe kastjes gehad toen der tijd. Ligt het nou aan ons? Wij zeggen in ieder geval weer op, kan gelukkig binnen 14 dagen.
Hier zelden tot nooit problemen met ziggo. met telfort 1 en al ellende gehad. een monteur van ziggo langs laten komen? Hier 1x gehad en probleem was opgelost.
Ja hier ook. Wat een drama, wij gaan binnenkort overstappen op kpn of t-mobile. Scheelt ons nog eens geld ook. Mn man wilde nooit overstappen omdat ziggo het snelste internet heeft, maar is nu ook om. We hebben denk ik al 10x een nieuwe box gehad, elke keer mankeerde er wel weer iets aan. Van de week is hij al 2x zomaar uitgegaan om te updaten, heel raar. Ook wisselen van pakketten gaat standaard fout, of ze gooien het verkeerde pakket eruit, of ze doen het per direct ipv het einde van de maand..
Jup wij hadden ook altijd slechte verbinding. Jaar of 6 geleden overgestapt naar KPN, sporadische eens een keer wat. eigenlijk nooit problemen
Wij ook! Echt we hebben geen groot huis maar internet doe het boven gewoon niet. Ook niet met WiFi versterker. Wij willen ook overstappen!
Wij zitten al zo’n 5 jaar bij ziggo en heb in die tijd 1x storing gehad. Wij zijn heel tevreden, alles werkt altijd prima. Klantenserivce helpt ons ook altijd goed.
Wij hebben zojuist opgezegd en konden telfort weer verder doen omdat het nog niet verlopen was. As we speak loopt de boel weer vast omdat ik iets terug wil kijken. Nee wij gaan gillend weg. Een monteur hebben wij vorig jaar geprobeerd. Ze proberen van afstand wat op te lossen. Geven ons de schuld, komen met rare oplossingen etc.
Zo te lezen is het bij de een wel goed en de ander niet. Moet ook wel anders zou iedereen bij ziggo zitten
Even bellen en de situatie uitleggen. Wij hadden hetzelfde en toen stond er 2 dagen later een techneut voor de deur, die alles heeft doorgemeten en tig kabels en aansluitingen heeft vervangen. Sindsdien geen problemen meer.
Wij zijn jaren klant bij Ziggo geweest, en alleen maar ellende gehad.. Nu zitten we bij Telfort, wat een wereld van verschil! Ik zou nooit weer terug willen naar Ziggo.
Wij zijn een gegaan bij ziggo. Liep de hele tijd vast en werd van tevoren gemeld dat de zelf de monteur moesten betalen. Toen opgezegd omdat we het er niet mee eens waren (waren ook onbeschoft aan de telefoon) en twee dagen later een man van ziggo aan de lijn die alles wel kon regelen voor ons incl gratis monteur. Duidelijk gemaakt dat ze dat maar eerder moesten bedenken en bovendien was telfort nog goedkoper ook
Oh wat gek zeg! Hier nu 10 jaar ziggo, heb 1x moeten bellen omdat het zenderpakket niet goed werkte, dat werd meteen gecorrigeerd.
Hier ook steeds vastlopende boxen. Nu een Horizon box en ook steeds vastlopers. Wat een hel. Ook tijdens terugkijken etc. Netflix en Videoland via de kanalen op de Horizon box is een waar drama. Netflix kijken we liever via de Apple TV. Videoland op een mobiel apparaat, want op inze Apple TV kan je geen filmpjes bekijken
Wij zijn jarenlang zeer tevreden klanten van Online, al 12jaar werkelijk nog nooit een storing gehad. Toen overgestapt naar Ziggo (want tja, iedereen heeft Ziggo). Na 3 weken zijn we gillend weggerend en Online gebeld of we aub weer ons oude abbo terug mogen, binnen een kwartier weer in de lucht. Heb werkelijk nog nergens zo'n slechte klantenservice en zoveel storingen meegemaakt.
En daar kun je dan 2 weken op wachten en tenslotte komt ie niet opdagen op afgesproken dag. Klantenservice vindt het ook heel gebruikelijk dat mensen betalen voor de service dat niet wordt geleverd (dagen/weken uit de lucht bijv)
Wij hadden upc voordat ze samen gingen met Ziggo. Constant gedoe. Horizon box die telkens niet werkte, internet wat waardeloos was. Als je belde naar de klantenservice was het eerste wat ze zeiden: 'ja we kunnen wel een monteur sturen maar als het probleem bij jullie ligt moeten jullie 70 euro betalen!' Uhhh Toen overgestapt naar kpn. Wat heerlijk! Als er iets is word je goed geholpen. Als er een monteur moet komen is het gewoon op kpn hun kosten maar vaak kunnen ze je van een afstand al helpen. Laatst wel echt een hoop gedoe gehad over kon buitendienst die ons door een fout vanuit hun kant niet wilde helpen want regels dit dat, manager was er niet We hebben naar de gewone kpn gebeld en uiteindelijk is het geregeld door kpn zelf (kpn buitengebied is uitbesteed door kpn) We kregen nog een bos bloemen ook met een sorry briefje