kussen in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandraske, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zijn er meer dreumessen die met een kussen slapen? Nou kreeg ik van meerdere mensen te horen dat dat niet goed is voor kleine kinderen?!

Onze dochter ligt altijd op haar knuffel te slapen dus we hebben nu een kussen in bed gelegd.

Net gekeken en ze ligt nog tzelfde als toen ik haar in bed legde en dat is normaal nooit zo, ze slaapt dus rustiger...

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb nog geen kussen voor A.'tje, maar ik wil er binnenkort wel één gaan kopen. Als ze op de bank gaat liggen wil ze altijd op het kussen liggen en ze ligt ook vaak op haar armen te slapen. Dus volgens mij vindt ze het wel gewoon fijn.

3. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ja John slaapt ook al met een plat kussen, hij slaapt er ook rustiger door

4. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Hier 20 maanden oud en sinds 2 weken met een kussentje, ze zag bij ons de kussens en wilde perse elke avond met een kussen slapen. Maar gauw bij de ikea een plat kussentje gekocht en ook maar gelijk een dekbed, want wanneer ze bij ons in het grote bed lag, trok ze het dekbed tot aan dr borst en ging dan heerlijk slapen.

5. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Mijn zoontje is een echte buikslaper dus dan lijkt een kussen me niet zo prettig, maar als hij 's ochtends nog even bij ons in bed ligt (op z'n rug) dan gaat hij ook altijd lekker op de kussens liggen.
    Volgens mij raden ze het af voor jonge baby's omdat die nog niet kunnen reageren als ze bijvoorbeeld onder het kussen terecht zouden komen.

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier slaapt mijn dochter sinds 18 maanden met een plat kussentje. Sliep voorheen ook op haar knuffel.

Deel Deze Pagina