alle foto's weg nog terug te krijgen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by aylins, Oct 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aylins

aylins Actief lid

Jan 5, 2009
    262
    0
    0
    hai iedereen..

was op de camera foto's aan het kijken en hij liep vast bat eruit en alle foto's weg:( valt dit nog terug te halen en ogha ben ik nou zo overdreven met foto's kan er niet van slapen heb er zelfs van gehuild:( hoeveel foto's hebben jullie van het eerste jaar d8 dat ze al op de pc zaten maar nee..

2. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Probeer het bij een foto speciaalzaak. Vaak hebben ze nog wel wat trucjes om de foto's terug te halen. Volgens mij moet het kunnen, succes!!!!!!

3. Theepot

Theepot Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,447
    0
    36
    Zuid Holland
    Om wat voor opslag gaat het?

Ik heb alleen ervaringen gehad met SD kaartjes en daar zijn programma voor te downloaden om de foto's terug te krijgen, wel belangrijk om nu gaan foto's meer te maken op dat kaartje want anders wordt het nog lastiger omdat ze dan een keer overschreven zijn.

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wij hebben ook via internet een soort van repair programma gebruikt (downloaden) en daarmee hebben we alle foto's weer terug gekregen!

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hé balen zeg !! snap dat het ontzettend kut is !! misschien indd bij een fotospeciaalzaak proberen....

ik heb zo'n 4000 foto's van mijn zoontje zijn eerste jaar.... al op de pc gezet.... ging de harde schijf kapot.... balen zeg !!! gelukkig konden de foto's gered worden... tenminste... merendeel, en vooral de belangrijkste foto's

nu ga ik binnenkort gauw een usb stickie kopen om de foto's te kunnen bewaren.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Zit er een USB kaartje in je toestel? Als je een USB card reader in je computer hebt, kun je die USB card lezen op je pc. Hij zal ze toch niet echt gewist hebben? En anders gewoon je kabeltje gebruiken om te kijken of het er nog op staat via de PC?

Liefs

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Ik zou als je er niet zoveel verstand van hebt naar een goede fotograaf gaan. Vaak kun je nog wel wat terughalen. Hoop voor je dat dat bij jou ook zo is.

8. aylins

aylins Actief lid

Jan 5, 2009
    262
    0
    0
    oohw wat goed om te lezen deze reactie's ga morgen gelijk naar een fotograaf en hoop dat het valt terug te halen!! hoe is dat dan bij jullie gegaan dat jullie het terug konden krijgen met de kabel was niks te zien...
    het is een sony cybershot verder pro duo geheugenkaart van sony

9. aylins

aylins Actief lid

Jan 5, 2009
    262
    0
    0
    bedankt voor de goede tip van repair!!!! allesterug gekregen ben super blij en duizend maal dank voor de tip!!!!!!

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,278
    6,192
    113
    Fijn dat alle foto's terug zijn. Nog en extra tipje: als je ze nou op de pc zet, maak een backup op een (bij voorkeur externe) schijf. Wij hebben bijvoorbeeld een kastje bij onze ouders staan waar elke nacht evt nieuwe foto's naar geupload worden. Als onze laptop gestolen wordt, of ons huis vliegt in de fik, hebben we daar onze foto's nog..

11. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    pfff, wat zul je je gelukkig voelen.
    meid, ik ben heel blij voor je.

Share This Page