pantoffels..

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by moontjejl, Jan 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    ja een luxe probleem...Welke sloffen gebruiken jullie? Ze willen geen pantoffels aan die zitten niet lekker(schijnbaar).Voorheen voor Lars altijd babypaws en bomy's gebruikt maar die houden op na 24 maanden.Die vonden ze zo fijn! Sokken doen ze uit, ook slofsokken blijven niet aan!
    hun schoenen willen ze (natuurlijk)binnen niet aan.Maar wat een koude voeten!ja het is gezond ik weet het maar lekker is anders! :rolleyes: Op het dagverblijf trekken ze tegenwoordig ook de buitenschoenen uit; gen vloerverwarming.Vorige week een briefje meegekregen of we pantoffeltjes mee willen gaan geven, ja tuurlijk maar welke?

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Wij hebben hier van die superdikke sokken,slofsokken dus, kan je voor meiden iig op de markt en bij de H&M kopen, met van die anti slip nopjes eronder.

3. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Hoi Maisy badankt voor je reactie.Heb dus van die slofsokken bij de H&M gekocht en wat denk je..Tranen met tuiten allebei! was niks hoe en wat ik ook dee....spelen ermee was leuk maar aandoen..ben jij gek?! OOh op blote voeten vind ik thuis niet zo heel erg..maar op het KDV nee nog even verder verzinnen maar

4. Niekie

Niekie Lid

Oct 5, 2006
    73
    0
    0
    Hallo,

Ik ken het probleem. Ik heb nu Winnie de Pooh slofjes gehaald bij de Bristol, en die zijn het helemaal. Hij zit vrolijk op de bank tegen zijn sloffen te praten, en wil zelfs zijn schoentjes uit om zijn Pooh-sloffen aan te doen.

Maar ja, ieder kind blijft verschillend !

Groetjes,
    Niekie

5. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ryan heeft slofjes van de Hema, hij houdt ze keurig aan.

Share This Page