Even op het knopje van de website drukken en je komt op Kylian's website en daar in het fotoalbum staan genoeg foto's Groetjes Anita
Hahaha, grappig! Maar het gaat over, er komt zelfs een tijd dat je blij mag zijn ALS je al een kusje krijgt. Jimmy heeft die fase ook gehad, zij het dan wel in mindere mate, maar ook hij kuste alle figuurtjes/beestjes in het boekje, en alle 4 de teletubbies op tv enz enz. Geniet er maar gewoon van, zolang als het duurt.
ROFLOL Ik kan me voorstellen dat je het vreselijk lastig vindt, maar wat heb ik gelachen! Ik zit nog na te hikken achter de pc. Heb je nog meer kus-foto's?
hheey dat klinkt bekend dylana kust dan wel niet alles maar als ze zichzelf maar ergens in ziet dan wordt er wat af gekust oven spiegeltjes vitrinekast ramen pppppfffff t is net een zuignap hahahahaha veel liefs mieke
Op dit moment nog geen foto's weten te maken van nog meer kus momenten. Wel verhalen Eergisteren even een paar dingetjes halen bij onze plaatselijke Turk (turks winkeltje). Daar liep nog een gezin, man met 3 jonge dochters. Kylian staat hem de hele tijd te observeren, loopt in 1 keer naar hem toe, slaat de armen om zijn been en de man krijgt me daar toch een mega pakkert . In eerste instantie staat de man heel bevreemd naar beneden te kijken, je ziet zijn radarretjes bijna op volle toeren draaien en dan komt het besef. Ik ken dat kindje niet 8) . Dan breekt er een glimlach door want wat fleurt je dag nu beter op dan een stevige knuffel krijgen van een wildvreemd kind Gisteren een kinderverjaardag gehad, dus Kylian had genoeg om te kussen. Maar hij hield zich in, dit keer bleef het bij alle kindjes (dat waren er maar 7), onze vrienden (dat waren er maar 4), de oma's en opa (dat waren er 3), de pop (arme ding was helemaal onder gekwijlt door onze zoon ) en de tuc koekjes die in meneertje zijn mond verdwenen. Groetjes Anita
Klopt Steven kan ook bijgevoegd worden, al moet ik eerlijk zeggen dat die knul er ook wel wat van kan hoor, denk dat jullie je tv ook maar eens op kus hoogte moeten gaan zetten Mensi Groetjes Anita
WHAAHAAHAA....ik vind dit zoooooo geweldig! Ik zou bijna willen dat Tess hier ook last van gaat krijgen, zo aandoenlijk vind ik het. Snap dat het voor jullie best lastig kan zijn....
Helemaal te gek die foto's. Jelina geeft ook alleen maar haarzelf(in de spiegel) en de honden kusjes. Als ik of Roy vraag voor een kusje, komt ze met haar voorhoofd na ons toe, met andere woorden geef mij maar een kusje op mijn hoofd. Maareh, dat gaat nog wat worden met jullie mannetje. Wat moet dat geven als ie 16 is. haha