Je zou toch zo'n moeder hebben! nee.. 't zou mijn dochter ook niet moeten zijn! Echt een verwend kut kind!
Tja, als het mijn dochter zou zijn..... Natuurlijk is een deel gewoon hoe ze is, maar ik denk ook dat de ouders het ergens hebben laten liggen.
Super verwend kind! Eigenlijk gewoon verpest door haar ouders. Ik heb weleens een paar afleveringen gezien op MTV van Sweet Sixteen, maar ik kan dat niet aanzien hoor. Hoe ze dan tegen hun ouders praten, wat ze voor hun verjaardag willen en hoe ze tegen anderen mensen doen. Deze kinderen hebben nooit het woord "nee" geleerd en zullen het nog zwaar krijgen in het "echte" leven. Te triest voor woorden!
Inderdaad op MTV sweet sixteen, ongelofelijk wat een verwende krengen het zijn. Stuur ze maar naar africa voor vrijwilligerswerk te gaan doen, leren ze misschien dat er meer is dan hun eigen droomwereldje!
Als ik zo tegen mijn ouders zou praten! oh wat erg zeg! Naar een hele strenge kostschool sturen die meid!
http://www.skoften.net/index/item/kut_kind_21/ wat zeggen jullie van deze dan.... vallen me spontaan de schoenen van uit
wat een k*t moederzeg,dat doe je toch niet een Lexus te vroeg cadeau doen [-( Grapje wat een verwent nest!je ziet dit soort beelden ook wel op mtv,daar hebben ze een programma dat heet my sweet sixteen,daar gedragen ze zich soms nog erger! Het zou je kind maar wezen jajajaaaa het zou je kind maar wezen jajajaaaaaa (adelle bloemendaal)
Echt niet normaal gewoon, vind het zielig zowel van de moeder als van d'r dochter. Zo zie je maar als je je kinder verwent krijg je dit als bedankje en dan is niks goed. Nou ik geef die van mij gewoon wat hij echt nodig heeft en verder doet hij het er maar mee (hij is nu nog klein, maar als ie groter is)
Dat die vrouw van het laatste filmpje zo rustig kan blijven zeg ! Ik was allang uit me plaat gegaan als een kind zo tegen me praat. En die auto hadden zo ook aan mij mogen geven hoor, als ze hem niet wil neem ik hem wel ! het is gewoon lachwekkend zo erg dat het is ! Gr.
Jezus wat een zielig kind................. die komt een hoop tekort als dat nog maar ooit goed komt. En ook hier geld dat er toch echt wel iets met de opvoeding mis is.
dat tweede filmpje ken ik dat programma heb ik toen gezien,tja vreselijk ik denk wel dat het bij voor het grootste deel bij de ouders ligt. Het eerste filmpje ik geloof zeker dat er zulke kinderen bestaan maar sorry hoor die moeder is ook niet helemaal wijs zeg,wie geeft dat nou aan je kinderen die moeder stond er gewoon bij te lachen, en als je dan al zo'n cadeau wil geven moet het dan ook iedereen maar zien,zo van kijk eens hier. Leer eerst je kinderen maar eens de waarde van iets en geld. groetjes jeslin
wat een verwend k*tkind. ik zou een gat in de lucht springen als ik z'n auto zou krijgen en heel de omgeving afkussen haha. nee ik was ook al blij met een bijdrage voor me rijbewijs hoor. dat die moeder zo rustig blijft en gewoon de auto terug geeft vond ik wel knap ik zou denk ik uit me slof schieten als me dochter me zo verschut zet. maar ja ze zou het wel gewent zijn.
Tja dat laatste meisje zat ook in een tehuis en daar was ook iets ernstig mis met de opvoeding gegaan. Ik heb met kinderen met gedragsproblemen gewerkt en bijna alle kinderen zitten daar omdat het in de opvoeding fout is gegegaan. dat bepaalt toch echt een groot deel van het kind hoor. Zielig voor die kinderen gewoon.