Over het tweede filmpje, Dit lijkt me ook niet echt een discussie om zo staande te voeren. Dat kind is vreselijk in de war. Zielig...ze heeft echt geen besef van wat er gebeurd is. Tijd voor een flink therapietje denk ik.
Ik denk dat de titel van dit topic beter k*touders kan zijn... Zulke kinderen worden niet geboren, die worden gecreeerd. Over het tweede filmpje: dit is een complexe hulpverleningssituatie, zoals ik het nu begrijp, waarvan het meisje nog amper besef heeft hoe de vork in de steel zit. Ze is nog heel jong in haar doen en laten en ik 'snap' die grote mond wel: het is voor haar de enige overlevingsmanier. Moet wel afgekapt worden hoor, maar ik heb er wel begrip voor...
Niet te geloven dat eerste filmpje. Wat een verwend kind. Moeders staat er dom bij te lachen....dat snap ik helemaal niet. Van filmpje 2 viel mijn mond open. Z'n klein meisje en z'n grote mond,vind het knap dat die mevrouw nog niet tot haar kookpunt was. Hier is echt iets mis gegaan in de opvoeding,meisje heeft geen respect voor haar ouders en andere mensen. Wat ik mij afvraag bij het zien van deze filmpjes is:Wat komt er terecht van deze mensen?
Iedereen hier zegt wel wat een k*tkinderen maar zo word een kind niet geboren maar gemaakt.....en dan bij het tweede filmpje dat die vrouw continu in discussie blijft gaan, ik had het allang afgebroken en dat kind teruggezet....mensen worden deels gemaakt door karakter maar ook door opvoeding en omgeving. Dat kind heeft dringens hulp nodig
Eerste en derde filmpje: verwende kinderen! Heb ik nx anders op te zeggen. En de ouders zullen er hun aandeel wel in hebben. Tweede filmpje: dat meisje weet niks anders dan wat ze daar doet. Zij moet leren hoe het anders kan, daarvoor is ze in die instelling (ten minste, begrijp dat 't een instelling is). Die vrouw is erop getraint de woorden van dat meisje niet persoonlijk aan te trekken en er niet boos om te worden, dat leer je wel hoor, als aankomend hulpverlener, maar ik had persoonlijk de discussie ook allang afgebroken, want dat kind is gewoon te boos en verward om te kunnen luisteren.
1ste filmpje,,,geef mij die lexus, praten we nergens meer over 2de filmpje, idd die hulpverleenster is hierin getraind alleen vind ik dat ze te ver meegaat in de discussie. Ze moet haar zegje doen en klaar, niet dat meisje zo laten drammen. Maar daarom zal t filmpje ook zijn gemaakt als trainig. Zo sta ik ook 1000x op filmpjes hihi. Daar leer je weer van. Dat meisje zal nog niet zo heel lang daar zitten aan de reacties te horen, dat komt wel goed. Op dat gebied dan. Ik denk dat zij jammergenoeg voor dr leven getekend is
Eerste filmpje dacht ik al dat zij erg was! Echt typisch een verwend nest...bah! Hoop dat mijn dochter niet zo wordt hoor,phoe! Maar dat laatste filmpje! Waar haalt dat kind al die woorden toch vandaag! Ongelooflijk zeg! Liegen over dr vader zodat ie zelfs in de bak belande! EN die scheldwoorden die ik maar niet ga herhalen! Hoe oud zal dat kind zijn? Zou geen werk voor mij zijn wat die vrouw doet! Respect voor die vrouw!
je haalt de woorden uit me mond Elmo dus zeg ik eigen schuld dikke bult Mams en dat 2de filmpje tja ,zoals vele al zeggen kinderen worden niet zo geboren maar gemaakt moet ik er wel bijzeggen dat ze ook erg veel van straat oppikken jij voedt je kind ( hopelijk) netjes op maar de omgeving ( vriendjes , vriendinnetjes en zelfs school ) doet dat teniet daar doe je als ouder nu je best voor
M'n handen jeuken! Die 1e en 3e zijn toch walgelijk verwend en leven echt op een andere planeet ofzo. Maar ja, zo zijn ze gemaakt. Heb dan ook geen medelijden met die ouders. Dat 2e kind heeft ook duidelijk geleerd zich zo te gedragen en te praten. Die weet waarschijnlijk niet beter. Jammer dat veel ouders het zover laten komen, vooral voor de kinderen. Ik heb op mijn 5e mijn moeder een keer een trut genoemd en dat heb ik geweten, nooit meer gezegd.
precies verwend kind! en door wie is ze verwend? de ouders... dus wie hebben haar gevormd hoe ze nu is? de ouders. maar ja, waarom staat dit op het net? zeker voor de lol in mekaar gezet.
Ik heb één keer 'stomme mamma' gezegd. Dat was idd ook één keer en nooit weer. Maar ja, als ik soms om me heen zie wat kinderen tegen hun ouders zeggen, dan denk ik: aanpakken! Dat laat je je toch niet zeggen?!
Bij dat tweede filmpje zit een verhaal. Dat komt uit een documentaire. Dat meisje komt uit een oorlogsgebied, en is met haar familie gevlucht uit haar land. Ik kan me zo voorstellen dat sommige kinderen daar behoorlijk verknipt van kunnen raken. En dat eerste kind is misschien een k*t kind, maar die twwede echt niet. Dat arme meisje heeft gewoon veel meegemaakt. Men kan haar dit niet kwalijk nemen. Daarom blijft de begeleidster ook kalm. Dat is haar werk.
Daar zijn ook een heel reeks opnames ervan .. jeetje .. Ze heeft een nieuwe Blauwe auto gekregen van haar pa en verkoopt de rode op E-bay voor 9,99 USD ...