hey meiden ik ben nu een jaar bezig om zwanger te raken, (helaas nog niet gelukt ) en ik slik etos zwanger worden. daar zit ook foliumzuur in. nu was mijn vraag hoe lang dat je foliumzuur kan blijven slikken, en of het schadelijk is, als je het dus langer slikt ik hoor het wel groetjes mik
Het heeft geen gevolgen als je foliumzuur langer inneemt. Bij mij heeft het ook 17 maanden geduurt voor we zwanger waren. Succes Groetjes Jessie33
hey das balen zeg... weet nie goed wat ik moet zeggen. we spreken elkaar straks denk ik ook nog wel, je had tog avonddienst? xxx
Het wordt aangeraden om niet langer als 8 weken van je zwangerschap foliumzuur te gebruiken. Scheelt dat 'Etos zwanger worden' pillen maar voor een maandje pillen bevat Tenzij je natuurlijk een hoop op voorraad hebt ingeslagen . Daarna zou je de 'Etos zwanger zijn' pillen kunnen gebruiken. Ik heb afgelopen weekend ook weer een doosje ingeslagen, was toch toevallig bij de Etos. Mocht ik nu tóch zwanger zijn dan maak ik ze gewoon op. Is niet schadelijk.
ja dat geldt als je zwanger bent dan tog? want daarna na die 8 weken moet je je dan bijv etos zwanger zijn slikken. maar dat is bij mij nog niet het geval groetjes mik
Extra foliumzuur kan totaal geen kwaad, ook niet als je zwanger bent. Wat je teveel binnenkrijgt, plas je weer uit. Extra foliumzuur verkleint de kans op een open ruggetje en een hazelip. In zwangerschapsvitaminen zit ook extra foliumzuur en deze kun je het best de hele zwangerschap nemen. Dus niet alleen de eerste weken!
Ik heb gravitamon en daar geven ze duidelijk op het etiket aan dat aangeraden wordt deze tijdens het zwanger worden te slikken, tijdens het zwanger zijn en na de bvalling tijdens de herstelperiode en borstvoeding. Aangezien dat alles niet binnen 8 weken lukt, mag je ze dus gewoon blijven slikken
Oh Sorry haha ik begreep/las het verkeerd...ik meende dat je bedoelde hoelang kun je foliumzuur blijven slikken als je zwanger bent. Sorry! Nou dan is mijn antwoord; lekker blijven slikken! Het kan geen kwaad.