Hallo allemaal Omdat er al veel topics zijn van vrouwen die last hebben van klachten en kwaaltjes en daarin lekker bij elkaar terecht kunnen dacht ik ik gooi het eens op de andere boeg; ik maak een topic voor vrouwen die (bijna) geen kwaaltjes hebben, maar natuurlijk wel zwanger zijn. Ik heb zelf eigenlijk nergens last van en ben hier wel heel blij mee!2x een test gedaan die meteen 2 dikke strepen gaf, dus weet zeker dat ik zo zwanger ben als het maar zijn kan Ben benieuwd of er meerdere vrouwen zijn zonder klachten en die hier ook van genieten....
Ik heb 8 maanden (eigenlijk 9 natuurlijk) volop genoten zonder echt kwalen. Alleen wat maagzuur op het einde. Ach, je voelt je wel eens minder natuurlijk....maar nooit ECHTE kwalen gehad (of het gewoon niet zo ervaren). Elmo
Tot op heden mag ik niet klagen. Ik ben totaal niet misselijk geweest de eerste 3 maanden, wel wat moe, maar niet extreem. Verder heb ik nu wel af en toe last van mijn rug, maar dit had ik ook al wel voordat ik zwanger was, nu misschien iets vaker. Dus eigenlijk gaat het hartstikke goed. De verdere 15 weken is het natuurlijk nog even afwachten, maar ik voel me prima.
Ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger, nergens last van behalve wat gevoelige borsten. Gelukkig geen last van misselijkheid en 's avonds ben ik iets eerder moe maar we zijn ook bezig met klussen dus wellicht heeft het daar ook wel wat mee te maken. Geniet van je zwangerschap!
Ik heb tot nu toe ook nergens last van. Ik voel me eigenlijk heel erg goed. Het begint nu wel wat zwaarder te worden, maar dat hoort er gewoon bij. Dat is ook niet zo vreemd, zeker met 2 kindjes in mijn buik. Ik geniet in ieder geval lekker van de zwangerschap! Groetjes Roca
Hier nog een zonder klagen.... Iets sneller moe maar goed dat is vrij normaal toch... Verder niet misselijk of van die andere dingen wat je veel leest... Gewoon heerlijk genieten
Ik ben nog maar pas zwanger maar tot nu toe ook geen kwaaltjes. Wel iets sneller moe en witjes 's avonds (ik lijk kasper het spookje wel als het laat is). Mijn borsten zijn wel iets gevoeliger maar nog niet echt pijnlijk. Bij mijn eerste zwangerschap (5 jaar terug) had ik ook geen kwaaltjes en daar heb ik nu een lieve meid van 4 door rond lopen. Ik hoop dat het zo blijft...?! Groetjes, Dora
ik heb ECHT nergens last van Dat maakt me onzeker .... ik voel helemaal niks...ja soms wat in je baarmoeder...maar verder niks...
hoi OemMujahid! Maak je maar niet te veel zorgen hoor! Ik heb gelezen dat bij sommige vrouwen de zwangerschap ze juist extra energie geeft! Het is dus niet abnormaal dat je geen klachten hebt. Ik heb wel een beetje rugklachten, af en toe steekjes en moet vaker plassen en ben sneller moe. maar toch vind ik wel wel meevallen! Probeer ervan te genieten! Je gaat morgen al naar de VK zie ik, en wat hebben sommige van jullie snel een echo! Ik dacht dat dat pas bij 12 weken gedaan werd?
Heb alleen de eerste weken wat minder trek in eten gehad en na 2 maanden beetje moe, verder totaal nergens last van. Echt heerlijk, als je hoort hoe anderen het soms hebben... Alleen in het begin een beetje apart, je hebt die test gezien maar verder... Zwanger? Huh? Tja en die kleine dingetjes van lastig omdraaien in bed en soms brandend maagzuur dat went ook allemaal dus dat zie ik niet echt als lastig... Ben nu met 39+1 week nog lekker buiten aan het schilderen, heb gisteren een prachtige vensterbank op maat gezaagd en geplaatst, op mijn fietsie naar de gamma geweest... Wens eigenlijk iedereen wel een zwangerschap als de mijne
hai Selv ja ik probeer er wel van te genieten maar ik ben pas gerust als ik me eerste echo gehad heb... Ik heb die echo zelf aangevraagd omdat ik gewoon geen zin heb om me 12weken druk te maken....ik heb weleens gehoord van iemand hier dat ze 12weken lang dacht dat alles goed ging..en bij de eerste echo bleek dat het hartje niet meer klopte... En ik persoonlijk kan dat er nu even niet bijhebben...dus vandaar dat ik een echo heb aangevraagd... Andere krijgen weer eerder een echo omdat ze niet weten hoever ze zijn (heeft te maken met onregelmatige ongi) En weer andere krijgen een echo omdat ze in het verleden miskraam hebben gehad .... Ik heb morgen een gesprek voor het eerst met me VK ik heb der wel zin in...ben beetje zenuwachtig maar goed
OOooohhhh! Wat ben ik blij met deze topic zeg! Ik wou NET zo'n soort topic gaan plaatsen! Ik ben ook nog hartstikke pril, maar omdat ik in juli een miskraam heb gehad en toen niet misselijk was, maak ik me nu ook zorgen. Hoewel ik toen zo'n slecht voorgevoel had van: het gaat mis. Heb ik nu gelukkig niet, maar vind het wel rot. Zo net dacht ik: spuugde ik maar het glazuur uit de pot, dan voel ik me tenminste echt zwanger! Ben wel bleek (net als Kasper het spookje ook) en savonds moe. Maar verder? Eigenlijk moeten we blij zijn he Voor alle dames: van harte met jullie zwangerschap en geniet ervan! 25 april krijg ik mijn eerste echo en 2 mei moet ik naar het ziekenhuis. We zullen zien (alleen duurt het nog zoooo lang)! Liefs Poppy
Hoi Poppy jij ook van harte met je zwangerschap, geniet er lekker van! @OemMujahid, ik snap je heel goed hoor. Ik heb ook zoiets van, die 1e echo geeft toch wat meer zekerheid en kan je geruststellen... Wel spannend hoor dat je morgen al gaat! laat je even weten hoe het gegaan is? Ik heb net mijn vk gesproken en zij doen tussen de 8 en 10 weken de 1e echo heb dus voor de 1e optie gekozen!
hahah ja daar zou ik dus ook voor kiezen Ik laat zeker even weten hoe het gegaan is...alleen moet ik nog wel even op me echo wachten...
Leuk topic! Ik ben nu 6 weekjes zwanger van mijn tweede kindje en ben alleen wat moe, verder voel ik me eigenlijk gewoon goed! Mijn zwangerschap van Yara was hartstikke goed, ik zat tot een week van tevoren nog op de fiets, nooit misselijk of ziek geweest. Hoop echt dat het nu weer zo goed zal gaan, ben zo benieuwd!
Hier ook alleen door ijzertekort was ik heel erg moe, nu is dit gelukkig weer voorbij. in week 12 wel last van braken na het eten maar is ook alweer over. valt dus helemaal niet tegen hier Liefs
Hoi hoi! Ik had dus dezelfde vraag hihi. Maar heb al vele antwoorden gelezen hier en hoop nu dat het dus wel over 3 dagen raak is en dat mijn NOD uitblijft . Liefs senna Iedereen nog van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Nou, ik heb ook bijna nergens last van. Wel moe soms en pijnlijke borsten, maar dat is het. Maar om nou te zeggen dat ik er blij mee ben... Ik word er eigenlijk een beetje zenuwachtig van. Mijn eerste echo is pas met 10-11 weken. Ik moet nog een afspraak maken, maar kan eigenlijk ook niet wachten...