gekke geluiden in mijn buik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sharon20, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi,

ik was gisteren nog is met de angelsound aan het luisteren en hoorde net of het aan het stormen was in mijn buik :D heel harde wind leek het wel op, en dan ook water wat aan het klotsen was enzo... zou dat het beebje zijn die aan het bewegen is? of zijn het gewoon mijn darmen. als ik de angelsound nu op mijn buik leg heb ik het hartje meteen gevonden![/quote]

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb ook zo'n ding en gebruikte hem totdat ik de baby ging voelen af en toe. ik hoorde dat geklots ook en heb toen aan de vk gevraagd was het was. Zij zei dat het bewegingen waren. Ze heeft toen tijdens het hartje luisteren even gewacht op zo'n geluid en gevraagd of ik dat bedoelde. Dus volgens haar zijn het bewegingen.

3. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb precies hetzelfde, ik denk dat "de storm"het geluid van het vruchtwater is dat heen weer beweegt met de baby.

benieuwd of er inderdaad meer mensen zijn die het horen

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja bij mij zit ook n storm in mn buik :)
    Hele orkaan geluiden hoor ik soms.
    Mijn placenta ligt voor en ik vermoed dat ik daarom de baby niet zo bijzonder voel bewegen. Voel hem wel maar niet zoals ik mijn andere kindjes heb gevoelt. Kan ook zijn dat ik me een later tijdstip herinner van die zwangerschappen. Maar ik luister dus toch af en toe nog met de angelsound.
    En idd toen ik de vorige keer bij mijn vk op de tafel lag met de domptone op mn buik kwam er ook zo'n geluid. Ze zei toen zelf al oh! dat was n beweging!
    En meteen was t hartje ook niet meer te horen...kleine speelt nogal eens verstoppertje :)

Deel Deze Pagina