1e gesprek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door conny75, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb vanmorgen naar mijn gyneacoloog gebeld voor een afspraak omdat het niet lukt om zwanger te raken. Wij zijn nu een half jaar bezig maar vanwege mijn medische indicatie moest ik van mijn gyneacoloog bellen als het met een half jaar nog niet gelukt was.
    Nou 20 maart kan ik terecht, ik vind het enorm spannend en ik weet ook niet wat ons tewachten staat. Weet iemand wat er met een 1e gesprek besproken wordt en hoe kan ik me hier het beste op voorbereiden?

groetjes
    conny

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Zoek is onder zoeken. In vele topics is er veel geschreven over het 1e gesprek. Ook onder vruchtbaarheidsbehandelingen is veel te vinden. Succes!

3. Heel veel succes conny :D

Liefs,
    Sylbi

4. Niet meer actief

hoi meid
    veel succes
    hopelijk ben je snel zwanger ;)

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gluur inderdaad anders bij vruchtbaarheidsproblemen...of gebruik de zoekfunctie even.
    Heel veel succes meid!
    Mag ik vragen wat de medische indicatie is?
    Zit zelf ook in de Molen namelijk ;)
    Elmo

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Mijn medische indicatie is dat ik de ziekte van Crohn heb in combinatie met een stoma, ik mag niet natuulijk bevallen alleen met een keizersnede. Ik heb in het verleden veel medicijnen gebruikt en daarom wil mijn arts niet wachten tot een jaar zelf proberen.
    Ik ben ook al aan het rond kijken op het forum maar het probleem is dat wij al een kindje hebben. Toen is het allemaal heel makkelijk gegaan om zwanger te worden, daarom is het nou zo moeilijk. We weten dat het kan, alleen heb ik na de bevalling van mijn zoontje twee hele grote operaties gehad, vandaar dat ik nu dus een beetje zit van wat kunnen wij verwachten.

Jij ook heel veel succes en hoop voor je dat je niet in de molen terecht komt,

Knuffel
    conny

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    bij ons werd bij de eerste afspraak een inwendige echo gedaan.
    we kregen formulieren mee voor een zaad onderzoek en ik voor 2x te bloedprikken.

(uitslagen weet ik nog niet)

succes bij de gyn en hopelijk is het snel raak

gr sonja

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goh, wat een gedoe zeg! Ik hoop dat jullie gauw opnieuw zwanger zijn!

:) Moest wel lachen om dat eerste regeltje hierboven! Ik weet wel hoe je het bedoeld hoor...maar het staat er wel komisch ;)

Enne...wij zitten al ruim in de molen hoor...maar lief bedoeld!

Heel veel succes meid,
    Elmo

9. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Hahaha het staat er inderdaad wel grappig zo, Net of mijn zoontje het probleem is. Nou helemaal niet, juist niet, hij is mijn grootste trots.
    Sorry, ik had het niet goed gelezen dat jij al in de molen zit. Waarom hebben jullie een medische indicatie als ik vragen mag :oops:

Ik denk inderdaad dat ik een inwendige echo ga krijgen, ik ben in juli 2006 gecuriteerd en toen hebben ze poliepen weg gehaald. Misschien dat er nog wat zit. En mijn man zal ook denk ik wel wat in moeten leveren ;)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij hebben veel te weinig zwemmers....
    6 x IVF/ICSI in eigen cyclus gedaan en morgen heb ik de bloedtest van de 1e standaard IVF/ICSI.
    Hoop dus dat er eindelijk een wondertje is ontstaan en blijft zitten!

Geniet van je zoontje, tuurlijk is hij geen probleem! ;)

11. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Jeetje dat is ook niet niks, je heb de molen eigenlijk al helemaal door lopen.
    Ik zet morgen een grote kaars voor je aan...... ;)
    :thumup: :thumup:
    Succes en ik zal morgen aan je denken

knuffel
    conny

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dank je wel!

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    wij zijn net een stukje verder dan jullie, wij hebben al 2 kids samen, en zijn zaad is al onderzocht (antistoffen-concentratie laag, en afwijkend) en via de uroloog brief verstuurd naar utrecht (fertility) dus dat is afwachten deze week...

ik moet donderdag bij de gyn komen om de uitslagen te horen van de bloedonderzoeken die bij mij gedaan zijn....

maar daarom was het voor de uro des te vreemder dat wij dus al 2 kids hadden en het nu ineens niet wilde lukken.....

succes meid...

liefs smoekie

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    hahaha smoekie, ik lees nu je antwoord pas.
    Nou zoals je in mijn andere topic heb kunnen lezen wordt het een heel ander bezoek aan de gyneacoloog dan ik me had voorgesteld.
    Ik ben benieuwd hoe het dinsdag 20 maart gaat lopen, ik probeer nog niet al te blij te zijn maar dat lukt niet helemaal :)
    Ik heb nu voor de tweede keer getest en hij was weer hartstikke positief. Allebei de testen zijn cb.

Ik hoop voor je dat het bij jou ook snel raak is. Toch raar he als je al kinderen heb en dat het dan niet wil lukken. Je weet dat het kan en dan toch kom je nog in de mmm terecht. Ik duim voor je,

knuffel
    conny

Deel Deze Pagina