Ik snap niets van de ovuluatie testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sabrina86, Nov 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabrina86

sabrina86 Lid

Dec 14, 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    Hallo damens.

Ik heb sinds deze maand clearebleu ovuluatie testen.vorige maand kruidvat maar deze gaven 5 dagen lang positief aan.
    maar nu zit ik op dag 12. dag 10 en 11 zag je een heeel licht streepje.dus niet positief.gisteren op dag 12 was er ineens geen streepje meer.snap er echt niets van.
    Ik gebruik ov testen omdat ik mijn cyclus niet zo goed weet. na mijn bevaling had ik cyclus van 28 dagen.maar weet niet of dat deze maand ook weer is vandaar.

groetjes Sabrina

2. druppel

druppel Actief lid

Oct 24, 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou nog even doorgaan met testen je zit nu op dag 12 dus hij kan gewoon nog komen hoor.
    Hoe laat heb je getest en heb je steeds op de zelfde tijd getest?

3. 4days

4days Niet meer actief

Bij mij werden de streepjes wel vaker lichter en donkerder (of zelfs helemaal weg) voordat het echt positief was. Het schommelt toch elke dag een beetje. Maar eigenlijk zou je bij een ei echt een overduidelijk positieve test moeten krijgen...

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Die van KV gaven bij mij ook 5 dagen posi aan, ik heb deze maand de digi van CB gebruikt en die vind ik wel heel fijn, is het een rondje ovuleer je niet staat er een smiley dan aan de klus, vanavond geklust dus:D

Normaal zou je bij je ovu een duidelijke posi moeten krijgen, dus moet de test streep net zo donder zijn als de controlle streep

5. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ik zou ook nog een paar dagen doortesten. Kan prima dat je ei nog moet komen, ookal heb je een 28 daagse cyclus.
    Misschien erbij temperaturen? Dan heb je een extra ''controle''. Mijn cyclus is ook nog onduidelijk dus ik vind dat zelf wel prettig! :)

Share This Page