KV 2 v 5 uitverkocht

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door TrotsBuikje, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TrotsBuikje

TrotsBuikje Niet meer actief

Zoals je ziet. Dé kruidvat 2 voor 5 is uitverkocht 😔 ben nu 4 voor nod. Heb de wat duurdere test wat een kruisje moet geven, wanneer zou ik die doen dan? Is hij veel minder gevoelig dan 2 voor 5?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Schijnt wat minder gevoelig te zijn en bovendien geeft hij vaak na afleestijd een pennestreepje wat veelal negatief is.Dat is het rottige van die plustesten.

Binnen de tijd dus aflezen.

Zou even een paar dagen wachten nog met testen.

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Vind de action testen erg duidelijk. Wit als er niks is, geen indroger en als er wel wat is heb je een licht roze streepje die je duidelijk ziet. 2 voor 1,50

4. sita90

sita90 Niet meer actief

Met de action heeft iedereen verschillende ervaringen... Rot dat ze daar uitverkocht zijn:( Hier in de buurt nog een hele schap vol.
    Geen andere kruidvat in de buurt? Anders zou ik wachten.. Je kunt idd met action proberen, maar ik heb daarmee wel eens lichte (wel grijzige) streepjes gehad. Plustesten hebben idd meer hcg nodig en geven vaak indrogers... succes:).....

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Balen zeg :( de + testen zou ik idd niet doen kijk mijn album staan mooie foto's van die in duidelijk streep maar had maar een hcg van 0,8 toen ;) en zelfs nog een test gedaan na de bloedtesten en ook weer een mooi +

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    De trekpleister heeft dezelfde testen, etos heeft 2v5 testen die erop lijken.

7. TrotsBuikje

TrotsBuikje Niet meer actief

Helaas is het hier carnaval en is bijna alles gesloten:(
    Maar ik heb een stel zwanger en Kids besteld. Het daar op wachten brengt me toch een stukje dichter bij nod 😜

Deel Deze Pagina