Hallo dames , Heeft er iemand ervaring met de sensitest zwangerschapstest het is die met hartjesindictor.. Ik heb een week na NOD eenbtestje gewaagd en die was licht positief , op dezelfde moment met zelfde urine ongeveer heb ik een test negatief . In totaal zo een 4 tal licht vaag streepje en een 6 tal negatief tot nu toe . Wat moet ik nu denken ? Liefs . X
Heb je tien testen gedaan met dezelfde urine? Als het verschillende urine was, kan ik me voorstellen dat die misschien wat minder geconcentreerd was Ik zou gewoon vandaag en morgen weer testen en kijken of het streepje donkerder wordt. Die test heeft in het begin altijd een licht lijntje. Pas met zes weken wordt hij even donker als de controle streep!
Ik heb wel ervaring met de dipstick van Sensitest. Deze gaven bij mij alleen een licht streepje als ik zwanger was. Misschien morgen ochtend even opnieuw proberen te testen! Als het teststreepje dan donkerder is, weet je genoeg! Groetjes
Nee niet allemaal met zelfde urine hoor ook 2 dagen later enzo getest. De ene noment krijg ik dat lijntje de andere moment spierwit. Liefs , x bedankt voor de reacties
Ik heb ook 2 dagen een positieve test in handen gehad (tenminste een heel licht roze lijntje) veel hier zeiden ik zie hem ook. Maar helaas later verdween het streepje weer. Ik vertrouw die sensitest zw testen niet meer! Ben over gegaan op zw en kids testen en CB dan maar wat meer maar geen onzekerheid meer! Ook die van kruidvat 2 voor 5 schijnen goed te zijn. Ik heb al meerdere gelezen die vals positief hadden getest met die dingen van sensitest. Hoop dat het alsnog zo is voor je maar ik zou een CB test doen en weet je zeker of het zo is!
Dankjewel voor jouw reactie ! Ik zal deze week toch maar voor de zekerheid een andere test halen , en zien wat die zegt.
Die van mij werd pas na half uur licht positief.. dus als negatief gezien.. paar dagen na nod een kruidvat 2v5 test gedaan omdat ongi uitbleef..en die was binnen 5 min positief.. volgende dag nog 1 sensitest gedaan omdat ik die had liggen.. en weer zelfde verhaal als eerste.. maar goed, licht positief was bij mij dus wel echt positief .. maar zou ze in de toekomst niet weer kopen!