Ladies, ik heb even gezocht maar ik kon niet zo direct een topic hierover vinden...ik koop tegenwoordig ovu-testen van het kruidvat, dat zijn die met vijf sticks voor een tientje geloof ik. Maar met 5 sticks per maand kom ik er niet, ik ben een beetje bang dat ik misschien m'n ei ergens mis. Alleen....het word een beetje een dure bedoening als ik er meer dan 5 per maand doorheen jaag. Nu las ik zo her en der over goedkope maar betrouwbare ovutesten die je via internet kunt bestellen. Hebben jullie hier ervaring mee? En welk merk is dan volgens jullie het beste qua prijs/kwaliteit verhouding? Alvast bedankt voor jullie reacties!
ik gebruik al een tijdje die dipsticks van zwanger en kids die zijn bij mijn wel super goed en niet erg duur
die van kruidvat zijn niet zo goed heb ik hier eens gelezen. je kan natuurlijk via sensitest bestellen, maar er is nu ook 1 die verkoopt goeie ovutesten op marktplaats, 0,44 per stuk! die zijn wel goed, heb ik ook gebruikt toen we bezig waren voor de 1e. foto staat wel in mijn album.
Ik heb de dipsticks van zwanger en kids gebruikt. Helemaal niets mis mee en altijd duidelijk resultaat
Als je kiest voor zwanger en kids ovu testen, bestel dan gelijk ook even de gratis zwangerschapstesten van hun mee. Uiterst gevoelige zwangerschapstest - Zwanger & Kids Kortingscode, EX10HTGP54C. Als je deze code invoert, krijg je 10% korting.
Ikzelf heb deze maand voor t eerst de casettetesten van testjezelf gebruikt en die gaf heel duidelijk op 1 dag een knaltest. Erg tevreden over. Andere dagen heel licht streepje en die werd heel langzaam donkerder. Bij de goedkope dipsticks had ik altijd een duidelijk 2e lijntje en nooit een knaltest. Vond ik nooit zo duidelijk.
Even over de KV-testen trouwens, ik vind het eigenlijk wel meevallen hoe onbetrouwbaar ze zijn. Ik heb deze maand (voor de lol eigenlijk) zowel KV gebruikt als Idyl (een of ander huismerk van een drogist). KV gaf duidelijk twee dagen een positieve test aan, terwijl bij de Idyl test het streepje wel donkerder werd, maar nooit donkerder dan de controlestreep. Als ik dus op die Idyl had moeten af gaan had ik dus gewoon mooi mijn ei gemist. Dat onding komt er hier dus niet meer in :x