Goede maar betrouwbare ovu-testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Freya09, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freya09

Freya09 Lid

14 dec 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies, ik heb even gezocht maar ik kon niet zo direct een topic hierover vinden...ik koop tegenwoordig ovu-testen van het kruidvat, dat zijn die met vijf sticks voor een tientje geloof ik. Maar met 5 sticks per maand kom ik er niet, ik ben een beetje bang dat ik misschien m'n ei ergens mis. Alleen....het word een beetje een dure bedoening als ik er meer dan 5 per maand doorheen jaag.

Nu las ik zo her en der over goedkope maar betrouwbare ovutesten die je via internet kunt bestellen. Hebben jullie hier ervaring mee? En welk merk is dan volgens jullie het beste qua prijs/kwaliteit verhouding?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik gebruik al een tijdje die dipsticks van zwanger en kids

die zijn bij mijn wel super goed en niet erg duur

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    sensitest zijn heel goed

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    die van kruidvat zijn niet zo goed heb ik hier eens gelezen.

je kan natuurlijk via sensitest bestellen, maar er is nu ook 1 die verkoopt goeie ovutesten op marktplaats, 0,44 per stuk! die zijn wel goed, heb ik ook gebruikt toen we bezig waren voor de 1e. foto staat wel in mijn album.

5. justm

justm Nieuw lid

8 okt 2011
    2
    0
    1
    NULL
    NULL
    ik gebruik sensitest. zijn erg duidelijk en niet duur.
    worden ook steeds donkerder.

6. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ik heb de dipsticks van zwanger en kids gebruikt. Helemaal niets mis mee en altijd duidelijk resultaat ;)

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
  8. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    De ovutesten van Z&K zijn heel goed vind ik.

Bedankt voor de kortingscode Rosa!

9. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ikzelf heb deze maand voor t eerst de casettetesten van testjezelf gebruikt en die gaf heel duidelijk op 1 dag een knaltest. Erg tevreden over. Andere dagen heel licht streepje en die werd heel langzaam donkerder. Bij de goedkope dipsticks had ik altijd een duidelijk 2e lijntje en nooit een knaltest. Vond ik nooit zo duidelijk.

10. Freya09

Freya09 Lid

14 dec 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even over de KV-testen trouwens, ik vind het eigenlijk wel meevallen hoe onbetrouwbaar ze zijn. Ik heb deze maand (voor de lol eigenlijk) zowel KV gebruikt als Idyl (een of ander huismerk van een drogist). KV gaf duidelijk twee dagen een positieve test aan, terwijl bij de Idyl test het streepje wel donkerder werd, maar nooit donkerder dan de controlestreep. Als ik dus op die Idyl had moeten af gaan had ik dus gewoon mooi mijn ei gemist. Dat onding komt er hier dus niet meer in :x

Deel Deze Pagina