Hoi, namens een vriendin van me een vraagje: Zij heeft zowel gisteren als vandaag een kruidvat test gedaan(2 voor 5) en op allebei is er ruim na de inwerktijd een duidelijke roze 2e lijn verschenen...... Nou staat er duidelijk in de beschrijving dat zij deze als niet geldig moet zien, maar ik kan mij van mijzelf herinderen dat die testen bij negatief toch(op een enkele na) eigelijk altijd wit bleven.... Dus haar vraag daarrop was: of die kruidvat testen dat tegenwoordig allemaal doen of mag ze hoop hebben??? Ik kan haar geen antwoord geven daar mijn laatste test al even geleden is dus vandaar dat ik het hier even vraag
Nou ik weet wel dat ze tegenwoordig echt nog steeds omo wit blijven als er ook niks is. En zelfs na inwerktijd blijven ze wit hoor. Dus hopelijk is dat goed nieuws voor haar
Tja meningen zijn daar hierover verdeeld, maar hier ook altijd witte testen die ook wit bleven.....en ook als ik niet zwanger was ook gewoon wit, indrogers heb ik nooit gehad. Dus hoop het voor je vriendin, hoever zit ze van haar nod af?
Ze is nu 2 dagen overtijd begreep ik.....Mmmm wel vreemd dus dat zij net 2 testen in 1 doosje heeft die ruim na inwerktijd alsnog een roze streep krijgen......Zal ze blij mee zijn,nu weet ze nog niks haha......
Ik heb het zelf nooit gehad, wit bleef altijd wit, maar ik lees hier wel steeds vaker over vals positieve kv testen. Zolang je niet ongesteld bent mag je hoop houden toch
Over 3 dagen nog eens testen met dezelfde testen. Als er iets zit moet het dan wel binnen de tijd zichtbaar zijn.
Hier ook gewoon omo-wit als ik niet zwanger was. Afgelopen maand wel meerdere keren een lichte streep gehad, dat bleek in mijn geval een VMK. Maar dat hoeft natuurlijk niet.
Negatief was bij mij ook altijd wit. Wellicht kan ze beter een digitale test doen? Scheelt veel onzekerheid.
Dames bedankt voor het antwoorden. Het lijkt erop dat de 1e 2 testen 'maandagochtend'testjes waren. 2 testen uit een nieuw doosje van vandaag zijn wit en blijven wit......
Ik heb idd hetzelfde meegemaakt. Vrij duidelijke lijntjes maar toen toch echt niet zwanger. Dan maar liever omo wit!