Weet ik niet. Ik hou niets bij. Ben voor het laatst ongesteld geweest op 2 sept en mijn cyclussen duren soms 28 dagen, soms 25 dagen..dat wisselt.
Nog een foto van de opengemaakte test. Zie toch best duidelijk iets. Hopelijk betekent dit goed nieuws!
Is dit de big bazar test? Die gaven bij mij telkens vals positieven aan. Ik zou een kruidvat 2v5 test doen om het zeker te weten.
Klopt hij is van de BB. Dat zou echt heel lelijk zijn als die vals positief is..Dan zijn mijn voorzichtige traantjes voor niets geweest..
Ik zou morgen even een andere test doen, ook voor je eigen geruststelling, ik zie hier wel een streepje
Ik zie hem zeker!! Morgen weer testen? Spannend joh!! Ik denk niet dat je traantjes voor niks zijn geweest hoor
Ik hoop echt dat het positief is! Ik ga proberen een paar dagen te wachten. Wil mezelf echt behoeden voor een zware teleurstelling van een witte kV-test! Als de ongi niet aanbreekt durf ik denk ik wel te testen..
I know.... ik heb namelijk ook echt zo'n streepje gehad, was super blij en de kv gaf negatief en ik werd ongesteld. Wil je niet ongerust maken maar ik heb die dingen meteen weggemikt. .. Hoop voor je dat de kv positief is!
Voor de geïnteresseerden: Kruidvat test vanochtend met 2e urine na een glas water (was eigenlijk niet van plan om te testen, maar ja....)
In het echt zijn ze duidelijker en licht roze. Heb het idee dat de beeldkwaliteit achteruit gaat door het uploaden. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan..