Hij is wel heel duidelijk... Onverwachts zwanger van ons 4e wondertje (man is gesteriliseerd....toch niet goed blijkbaar)
Wow, wat een mooie test! Van harte gefeliciteerd!! nummer 4 al zie ik?? Gezellig hoor, zo'n groot gezin. Een fijne zwangerschap gewenst!
wow die is super positief Wij onverwachts zwanger van de derde en manlief zou hierna geholpen worden maar ik weet niet of ik dat wel vertrouw
wow gefeliciteerd! ondanks sterrilisatie? wow mijn man is ook gesteriliseerd en ik weet zeker dat hij me van overspel zou beschuldigen als ik nu zwanger zou raken... maar leuk!
Haha, ik weet ook niet waar het fout is gegaan want de onderzoeken gaven aan dat het "veilig" was maar blijkbaar toch niet. Dus hij mag voor de 2e keer naar de uroloog. (Wat hij heel erg vind...aansteller) maar goed de kans dat dit gebeurd schijnt heel klein te zijn zeggen ze. Al heb ik er niet zoveel vertrouwen meer in
Zo als mijn man me van overspel zou beschuldigen kan die meteen vetrekken. Na wat rekenen is het op vakantie gebeurd...dat krijg je met 3 weken lang regen en met z,n allen in een caravan gepropt zitten
Dat kan ik me heel goed voorstellen dat je er geen vertrouwen meer in hebt. Maar natuurlijk van harte gefeliciteerd. En bij deze bedankt voor de info. Kunnen we eens goed kijken wat we gaan doen
Je snapt natuurlijk wel dat ik niet meer bij kom als je dan alsnog van nummer 5 in verwachting zou raken?
Lol, ik denk dat ik mezelf dan laat opnemen. De vk zei ook al...oeh straks zijn het er 2.... 13 augustus zullen we het weten
Breek me de bek niet open over 2. Eerst gedroomd zwanger te zijn en volgende dag positieve test. Precies een week later gedroomd dat het er 2 zijn. Bij nr 1 en 2 gelijk goed voor gevoel wat het geslacht was en beiden goed, nu kan ik geen keuze maken. Zoontje zegt de hele tijd dat ik 2 baby's in mijn buik heb
Hebben het zo maar bekend gemaakt: Jullie hadden het misschien niet verwacht, Wij hadden het zelf ook niet gedacht. Maar ondanks het steriliseren, Konden we toch een nieuw wonder creƫren!
Ik hoop het niet voor je meid! Respect voor hoe je ermee omgaat, enne samen zwanger met mn lieve dinnetje.. LEUK!
Jaaaaaa samen zwanger toch nog! Al vond ik het ook wel erg leuk om mee-zwanger te zijn zonder alle kwaaltjes
xxIsolde ohjee, wanneer heb je de eerste echo? Zal toch ook heel apart zijn dan he. Mijn man vind de praktische zaken een drama...en vooral z,n auto wil die niet kwijt. Dan maar een 2e auto erbij...heb 2 wagens vol geladen... Maar goed was de eerste week wel echt heftig hoor, maar nu kunnen we alleen maar blij zijn. Zomaar ons een extra wondertje gegund.
Maandag. Wij waren eerst ook erg geschrokken dat nummer 3 in aantocht is. Zeker omdat de jongste 8 maanden is. Maar nu ook alleen maar blij zijn