Hoi meiden, ik heb vandaag een KV 2 voor 5 euro zwangerschapstest gedaan. Wat denken jullie? Bekijk bijlage 20459
Ik zeg ook gefeliciteerd!!!!!!! Ik heb namelijk gisteren ook getest met deze test en kreeg ook een vage streep. Ik kon het niet laten en vanmorgen weer getest en de streep is al iets duidelijker . Heb contact gehad met de huisarts en zei zeiden ook al dat het streepje er natuurlijk niet zomaar komt te staan (zeker niet na een aantal testjes, die ik gedaan had) en daar kan ik volgende week heen voor een gesprekje en verwijzing naar de verloskundige en ik moet bloed laten prikken. Dus ik begin nu ook een heeeeeel klein beetje aan het idee te wennen dat ik echt zwanger ben! Groetjes Krissie
Ja idd, dat was mij ook al opgevallen. Maar toen ik de 1e keer zwanger was, was hij ook al apart. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan...
Hoi Hoi! Ik zeg ook zwanger. Ik heb net ook een test gedaan en ook zo`n vage lijn. Krijg alleen de foto hier niet geplaatst... Hoe doen jullie dat?
Ik zou op zich wel een digitale willen doen, maar ik denk dat dat nog niet zo heel veel zin heeft. Die doe ik pas als de kv echt duidelijk is! Ik ga gewoon morgen weer een testje doen en dan zal hij wel duidelijker worden. Ik heb er net nog eentje gedaan en die was negatief, dus ik denk dat de test van vanmorgen echt op het randje was... Naja, ik voel me in ieder geval wel heel erg zwanger!
Hoi, Nou wil ik hier niet de spelbreker zijn, maar ja, je vraagt ons onze mening te geven. En dat doe ik dus ook maar. Ik zie inderdaad ook een hele vage streep, maar zie ook dat je voor je NOD getest hebt. Deze uitslag is dus nog niet echt betrouwbaar (spreek helaas uit ervaring). Veel beginnende zwangerschappen gaan voor NOD mis. Als je niet te vroeg test zou je het niet eens weten en denk je dat je gewoon ongesteld bent geworden. Over een paar dagen gewoon nog eens testen en dan weet je het zeker! Ik hoop natuurlijk van harte dat je streep alleen maar donkerder wordt!!!
@ Emjee, daar ben ikme van bewust hoor meis, ik kon me alleen niet meer inhouden! Ik hoop ook op steeds donkerder wordende streepjes, maar dit is alvast een goed begin! Na mijn mk kan ik niet wachten om weer zwanger te zijn!
@ JudithA: Bij de tekst voegen als attachment! En anders ff in je album zetten! Ik ben wel benieuwd naar die van jou! @ Krissie: Die van jou is al een stuk duidelijker dan die van mij!
spannend he?! Ik had me gisteren voorgenomen om pas over een paar dagen weer te testen.....maar ja, ik kon me echt niet in houden, dus vanmorgen weer getest en die was al ietsjes donkerder. Ik hoop dat de jouwe ook snel donkerder tevoorschijn komt!!!
@ Krissie, ja het is echt een spannende hobby, zwanger worden, hahaha maar ik heb goeie hoop! Ik hoop dat het niet alsnog mis gaat... Ik kan me ook nooi inhouden hoor haha. Morgenochtend ga ik denk ik weer een testje doen en dan hopelijk een duidelijker streepje!
Wat erg zeg voor jullie, dat het eerder mis gegaan is.... Ik hoop dat het nu raak is en dat het kleintje dan lekker blijft zitten! Succes morgen en hou ons op de hoogte?!
Dankjewel Krissie, ik hoop ook dat hete cht zo is en dat het dan helemaal goed gaat komen! Tuurlijk kom ik morgen weer ff vertellen hoe het er dan voor staat! Iedereen bedankt voor het ff mee koekeloeren naar mijn testje!