ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Esthers, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Ik ben de hele week al aan het testen want deze week zou het mijn week zijn van ovuleren de piek zou op afgelopen maandag zijn. Alleen er verschijnen helemaal geen streepjes zelfs niet die van de controle lijn ???Doe ik nou iets verkeerd?

2. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Hoi, Ik denk dat er inderdaad iets niet goed gaat. Welke test heb je? van welk merk? Ik doe altijd urine opvangen in een bakje en de test erin houden zo'n 15 seconden lang. Kan ook zijn dat je wat urine erop moet druppelen, afhankelijk van welke test je hebt. In de gebruiksaanwijziging zit een duidelijke beschrijving.

Ik heb trouwens ook weleens gehad dat een test totaal niks deed, maar dat was er maar eentje. als meerdere fout gaan, zou ik toch de handleiding nog even goed doornemen.

xx

3. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als de controlestreep niet verschijnt gaat er zeker iets niet goed!!!

Maar wat? Misschien inderdaad verstandig om de gebruiksaanwijzing nog even door te nemen, kan uit je verhaal niet opmaken wat er fout is gegaan. Kan ook zijn dat de testen niet goed zijn, maar het zou wel heel toevallig zijn dat ze het dan allemaal niet doen.

Succes!

4. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Ik heb de ovulatie test van testjezelf.nu Ik moet met een pupetje urine op de test laten vallen er moeten zowiezo 1 streepje tevoorschijn komen(controlelijn) en de andere streep is van het moment van ovuleren.

Ik heb vanmorgen wel een streep gekregen ...dus misschien dat er een paar niet goed deden?

Deel Deze Pagina