Hallo dames, Nu heb ik hier op deze site al meerdere keren verhalen gelezen en foto's gezien van ovu testjes van de action, maar vraag me af hoe duidelijk ze nou echt worden. Ik ben nu de 4e dag bezig met deze testen om te zien als ik nog wel een eisprong heb ( ben pas 31 maar ineens een hele korte cyclus van 20 dagen had). En nu meen ik op mijn ovu testen toch echt wel een duidelijker wordende tweede streep te zien...Nou weet ik ook dat een duidelijke tweede streep niet hoeft te betekenen dat ik echt een goede eisprong zal hebben en dat hij nog niet zo duidelijk is als de controle streep is. maar zie toch wel dat mijn lh verhoogd...Willen jullie mee kijken en jullie mening geven??? Alvast bedankt. groetjes Stefanie
Ik zie nog geen positieve test meid. Beide streepjes moeten minimaal even donker zijn. Maar het zal vast niet zo heel lang meer duren☺. Ik zou nog even doortesten, succes!
Deze testen zijn niet positief en dus is nog niet te zeggen wanneer je eisprong zal zijn. Wat is je langste cyclus? Kans is groot dat je eisprong nog moet komen namelijk. Gewoon door blijven testen dus, net zo lang totdat beide streepjes minstens even donker zijn.
Ze zijn niet positief. Over je eisprong valt weinig te zeggen. Je streep moet net zo donker of donkerder dan je controle streep.
nee okee ik weet dat ze even donker moeten zijn, alle beide streepjes, maar weet gelukkig nu wel dat ik wel een verhoging in de lh heb.... Mijn langste cyclus is 26 dagen, vandaar dat ik ook begonnen ben met ovu testen en volgens de calculator moet ik morgen mijn eisprong hebben.. Dus hoop morgen op een mooie knaller...Ga zeker nog door testen....
Je moet hem binnen paar minuten aflezen, weet zo niet meer precies hoeveel minuten staat wek in gebruiksaanwijzing
Nee, ik bedoel meer hoeveel dagen, ik test nu al een week een streep (geen positief maar wel goed zichtbaar) en hij loopt gewoon niet op, weet ook niet wanneer ik m'n ei moet verwachten hoor Of ik heb gewoon standaard behoorlijk wat lh in m'n lichaam ☺️
Hey dames nou heb vandaag weer een test gedaan en deze wordt steeds duidelijker....helaas krijg ik hem niet beter op de foto, maar heb hem wel aan het rijtje toegevoegd... Willen jullie weer mee kijken???
Dml, ik denk dat je dan toch door moet testen, ik las je onderschrift, ben je nadien al wel weer ongesteld geworden?
Nu net deze test gedaan en is dus nog nat. Nou net 1minuut... Is toch vrij duidelijk had vandaag mijn eisprong moeten hebben volgens de berekeningen
Hoe kan mijn test dan lichter zijn wel was de urine niet zo super geconcentreerd ik heb nooit knallers op de action...
Ik heb vandaag ook weer een test gedaan en die is lichter als de test van gisteren. Zal vanmiddag ook een foto ervan plaatsen