ik zou denken van wel en die pijn bij het zitten, lopen, niezen en hoesten in me bm is bijna niet te verdragen! Maar ik heb geen rood verlies...laatste paar dagen helemaal niks. 3 keer in totaal s ochtends heel minimaal bruin ervlies waaronder ook vanmorgen en nu dan in ene die slijmprop?
ik weet niet of je het heb opgevangen? ik zou het wel doen en echt langs de huisarts gaan! want ik denk dat er meer achter zit!!
oh god nee ik heb het niet opgevangen...heb het op een wc papiertje gedaan om het beter te kunnen bekijken een doorgetrokken...ooohhh wat denk je dat er dan achter zit???
Ik zou ha even bellen, en alles vertellen. En zeggen dat je hem doorgespoeld hebt maar wat zou het kunnen zijn dokter? ik zal er niet mee willen blijven doorlopen. Soms wil het weleens gebeuren dat het oudbloed is en dat het er de vorige menstruatie niet uitgekomen is dat heb ik ook wel eens gehad maar dat is echt niet groter dan een cm. Gewoon bellen meid. Sterkte!!!!!
nou ik heb het ook gehad bij mijn zwangerschap, en het is niet iets om je zorgen over te maken, door je zwangerschap kun je meer slijm gaan vormen(om het maar ff zo t zegge) en de ene die verliest meer als de ander, dus ik denk dat je je niet al te druk moet gaan maken, er verandert zoveel in je lichaam door de zwangerschap, dat je bij elk dingetje kunt gaan denken " help wat is dat''. en als je het echt niet lekker zit dan kun je altijd ff bellen naar de ha
Maar ben je zwanger dan? ohw dat wist ik niet. dan zou het idd kunnen dat het met je zwangerschap te maken heeft! dan zou ik mij daar ook niet te druk om maken. Groetjes Wilma
ik weet nog niet zeker of ik zwanger ben heb HEEL licht posi getest met de kv...moet ik het anders ff aankijken of de pijn in me bm ook blijft???
Okey even afwachten dus!!! spannend hoor, ik zal duimen voor een duidelijke test deze week Ik zal idd even afwachten met je bm tenzij je echt hele erge pijn krijgt, en die dikke slijmproppen blijven aanhouden. het kan ook een onsteking zijn, en zelf een blaasonsteking die kan ook die pijn geven. sterkte meid
Misschien is mijn reactie cru, maar waarom stop je in godsnaam tampons naar binnen als je niet eens ongesteld bent??? Je kunt op deze manier schade aanrichten daarbinnen, lijkt mij geen pretje.. En dat testen een wéék voor nod is ook van de zotte.Waarom leren mensen nu niet dat ze gewoon moeten wachten tot ze overtijd zijn? Op deze manier maak je je zelf knettergek.
zo goedemorgen! Ik ben gaan testen omdat ik zondag helemaal niet lekker werd onder de douche...en ik stop er een tampon in omdat het ook zo maar zou kunnen dat mijn duivels eraan komen ivm de heftige krampen en pijn in mijn bm en ik geen zin heb om met een rode bloedvlek in mijn broek te moeten lopen!
weet niet hoe jij bij een vmk komt maar daar is nog niet over gesproken?!? over tapon hellemaal mee eens.maandverbandje of inleg kruisje is gewoon veel beter.
Jullie zitten to wel een beetje op te fokken hoor. Met een beetje bruin slijm naar de huisarts, omdat 'je denkt dat er meer achter zit'.
ze heeft het over een vliesje! ik had ook een vliesje verloren en half uur laten dit Bekijk bijlage 21135 als ze het niet vertrouwde dat ze gewoon naar de ha moets er is Niet eens gesproken over een miskraam! iemand vraagt om een antwoord! en meerdere mensen geven antwoord. meer niet. ik heb wel een vmk gehad en dit kwam mijn bekend voor. aleen een huisarts of dokter dan het uitwezen niemand anders Einde discussie!!
meiden kom op het is het niet waard om er zo over te discuseren...wist ik veel dat ik het moest bewaren...maar ik hou het in de gaten als het erger en meer wordt ga ik naar de ha...ik schrok me alleen te pletter ivm die slijmprop Sorry!
Dat testen heeft toch helemaal geen zin als je zo ver voor je nod zit. Wie weet stond je onder te heet water, kun je ook naar van worden. En je kunt ook een maandverbandje voor de zekerheid dragen.Tampons zijn erg slecht als je niet ongesteld bent. Ik weet als geen ander hoe spannend het is om zwanger te willen raken, maar je maakt jezelf op deze manier echt gek en sommige reacties van anderen hier maken het er niet veel beter op. Dat slijm hoeft helemaal niks te betekenen. Heb dat zo vaak na mijn eisprong gehad.Dat bruinige is wellicht nog van je vorige menstruatie. Je hoeft dus niks te bewaren.
Ik vind een bruin slijmpje idd wel iets anders dan een vruchtje hoor. Op je NOD is je kindje 1 mm, dus dan krijg je niet zoiets te zien 8 dagen voor NOD. Maar goed, je schrijft het vast met de beste bedoelingen Gimena, maar ik zag dat Monieqje een beetje ging panieken door jouw verontrustende berichtjes, dus wilde het een beetje nuanceren.