thankx meiden jullie zijn echt top en lief de pijn in me bm wordt gelukkig ook wat minder...we zullen het zien... Echt heel erg bedankt meiden want ik wist echt ff niet meer waar ik het moest zoeken..wat een lichaam al niet met je kan doen zeg pppfffff.... En ik ga toch maar over op maandverband ik wist helemaal niet dat dat slecht was.....
had net geen slijmprop meer alleen maar klein beetje rozige afscheiding Echt hartstikke bedankt meiden jeminee ben nu eindelijk weer wat rustiger...maar die krampjes en steekjes in me bm vindt ik nog raar....
haha maakt niet uit meis. is aleen maar rot dat je lichaam je zo voor de gek houd. sucess verders he xxx
Hoi Monieqje.... wat raar allemaal meis! Je zat toch een dag of 8 voor NOD dacht je? Het kan een innesteling zijn? Probeer geduldig af te wachten (hoe moeilijk dat ook is) en doe gewoon een inlegkruisje of maandverbandje in. Ik gebruik al járen geen tampons meer... alleen als ik ga zwemmen (bijna nooit dus) Ik vertrouw die dingen gewoon niet meer... al dat bloed en slijm moet er tenslotte tóch uit he? Ik ben gisteren avond ook naar bed gegaan met een inlegkruisje... just in case
geen dank meis! vragen zijn er om gesteld te worden zwangerschap gaat gelukkig prima. aleen me bekken willen niet meer mee werken. verders ben ik er hellemaal happy onder
zoiets dacht ik ja maar kan ook later zijn ik heb echt geen idee maar kan een innesteling zo een pijn doen in je baarmoeder?! Als dat het is is het geen pretje hahahaha het loopt nu ook nog steeds te zeuren en soms met zitten doet het nog pijn in me bm...maarja zullen het maar even moeten slikken
Ik had toen ook een heel licht streepje, en dat was een dag voordat ik kon testen. Daarna heb ik CB gedaan en die was ook overduidelijk. En zie mijn banner nu. Ik ga over een uurtje naar de VK voor een intake. Gr Sun
ik heb het zelf ook gehad hele felle pijn onderin en bruin slijmverlies.....en zie bij mij is het ook goed gekomen.
Hoi, Ik heb bij de innesteling hele heftige steken gevoeld, leek wel alsof alles daar binnen trok. Toen dacht ik dat het een heftige eisprong was (ook nog laat), maar nee, mijn eisprong was juist heel erg vroeg geweest en die heftige pijn was de innesteling.
@gimena: gelukkig dat allea goed verloopt maar die bekken lijkt me geen pretje...die heb je toch bij veel dingen nodig..nou heel veel succes en geniet nog even lekker van je buikje weet je trouwens al wat het wordt?
wat leuk En aan alle andere meiden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, sorry beetje late reactie...maar geniet er lekker van! Ik hoop dat ik snel mag volgen
thanx t liefst ga ik morgen ochtend testen ik heb nog 1 kv test hier liggen...daarom is het zo verleidelijk...maar als ik die doe zegt die toch nega denk ik...dus wacht nog maar ff...